Hlavová složení
Spojení dílů zajišťuje spojení rámu s vidlicí a umožňuje zatáčení předního kola. Průměr hlavového složení musí sedět na vidlici i v rámu. Ložiska se vkládají nebo lisují do hlavové trubky rámu kola. Při servisu kola se může hodit i nářadí pro cyklistiku.
Provedení
- Integrovaná hlavová složení – Využívají se na dražších kolech. Ložiska se vkládají přímo do rámu.
- Semi-integrovaná hlavová složení – Nejpoužívanější typ. Misky hlavového složení jsou zalisované do hlavové trubky rámu.
- Klasická – Starší typ, který se používá u levnějších kol a postupně ho nahrazují dva výše zmíněné typy.
![Hlavové složení Deda Elementi Deda 5mm ALU podložka a-head 1[34]1/8](https://d25-a.sdn.cz/d_25/c_img_QP_IE/l4MQRw.jpeg?fl=res%2C350%2C350%2C1%2Cfff%7Cwebp%2C80)









![Hlavové složení Deda Elementi Deda 10mm ALU podložka a-head 1[34]1/8](https://d25-a.sdn.cz/d_25/c_img_QN_IQ/5UDPM5.jpeg?fl=res%2C350%2C350%2C1%2Cfff%7Cwebp%2C80)


































![Hlavové složení M-wave Kroužek Redukční 1,5[34] - 1.1/8[34]](https://d25-a.sdn.cz/d_25/c_img_QL_If/IJqBm9O.jpeg?fl=res%2C350%2C350%2C1%2Cfff%7Cwebp%2C80)

