Zboží dorazilo rychle.
Balík mohl být lépe zabalen. Evidentně se to v depu rozdělalo a museli to přelepit.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží dorazilo rychle.
Balík mohl být lépe zabalen. Evidentně se to v depu rozdělalo a museli to přelepit.
Přebírala manželka, nevšimla si poškozeného obalu. Jeden díl je odřený. Některé srouby odtržené z podložky, kde byly zalité ve folii. Vlastně zázrak, že žádný nechyběl, i když jeden jsem musel stejně nahradit, protože měl totálně zmordovaný závit.
zboží přišlo poškozené ,po urgenci se nikdo neozývá
doručení poškozeného zboží
Závaží vypadá moc hezky
Přeci jen 30kg v jednom balíku je moc. Dcerka to sotva dotáhla domů.
Rychlostní a komunikace dodavatele
Zboží se poškodilo při dopravě
Produkt, cena byla výborná
Balení, menší škrábance na pruduktu a návod k sestavení
Obchod v pořádku, ale pas přišel poškozený, řeší se reklamace
Rychlost dodání a perfektní zabalení
rychlost, perfektně zabalené zboží,
Zboží dorazilo
Zboží dorazilo poškozené
Je to moje druha objednavka, v te prvni chybelo madlo na hrazde, a v obou pripadech to prislo s odrenymy dily... Takze nic moc, jinak za ty penize je to obstojne
Rychlost dodání a kvalita provedení u zboží
Krabice ve které byly činky zabaleny se mi ihned po převzetí rozpadla a bylo obtížné zboží v tom stavu donést domů
Rychle dodání zboží
Zboží přišlo v pořádku
Kvalita
Pečlivě zabaleno
Rychlost dodání
Skvělá domluva s kurýrem
Rychlá reakce na reklamaci a dodání nového kusu
Jeden kotouč přišel poškozený, bez známek poškození na krabici
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI
Kurýr přivezl poškozenou zásilku, ani jsem ji nepřevzal a víc než měsíc čekám na vracení peněz, přesto že již byla zásilka vrácena dopravcem odesilateli.
HopSport se vymlouvá že jim stále nepřišla. Od dopravce mám však doklad o vrácení zboží odesilateli.
Rozhodně nedoporučuji
Rychlé dodání i solidní zabalení zboží...
Dorazilo nepoškodené
Dva dni spoždeni
rychlé dodání zboží, kvalitně zabaleno, jednoduchý a intuitivní návod na složení, zboží je kvalitní, praktické a funkční
Nátěr "Bradla se švédskou stěnou HS-1008K" je méně kvalitní, stačí málo a poškrábete je, ale jinak jsou velice dobře a funkčně zpracované. Nelituji