neúplné zboží chybí díly...a reklamace už trva skoro dva týdny
Hop-sport.cz reklamace
Zkušenosti s reklamacemi a vrácením zboží
Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AIPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednávka byla byla navýšena o stornování zboží, které jsem vrátil a dodnes mi jej IT obchod nezaplatil.
Obchod v pořádku, ale pas přišel poškozený, řeší se reklamace
Nefunguje odstoupeno od smlouvy
- rychlé dodání
- i když chyběla část lavice, prodejce obratem vyřídil reklamaci a slíbil poslání chybějícího dílu - chyby se stávají, ale dobrý prodejce se pozná podle toho, jak je řeší - zde perfektní
Rychlost dodání. Jeden kotouč byl poškozený a při reklamaci mi byl bez problémů ihned poslán kotouč nový.
Storno objednávky
Recenze, komunikace
Rychlost dodání, zboží ok.
Velmi komplikovaná komunikace, pokud se stane problém, kdy levá ruka neví, co dělá pravá. Zboží na dobírku mi zaslali 2x, bohužel to kolegyně v dobré víře převzala. Naštěstí si zboží nakonec ode mne koupila, takže jsem nemusela složitě domlouvat vrácení zboží.
Kvalitu
Rychlost dodání
Přišel jiný produkt bez pořádného návodu
Na žádost reklamace z důvodu doručení jiného produkty byly změněny stránky produkty aby odpovídaly doručenému produktu
Naprostá neprofesionalita - posílají jiný typ hrazdy než na webu - po instalaci se protáčela a nešla zajistit, po delší komunikaci při reklamaci vyzvedli původní hrazdu, že pošlou správný typ, což za pár dní poslali, nicméně dorazil úplně stejný kousek jako původní... při žádosti o instrukce a tipy k montáži poslali odkaz na polské video opět na ještě jiný typ. Naprostá bezmoc, obchod, marketing, zmatek. Již nikdy více zde nenakoupím, bylo to velké zklamání...
Rychlá reakce na reklamaci a dodání nového kusu
Jeden kotouč přišel poškozený, bez známek poškození na krabici
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI
Kurýr přivezl poškozenou zásilku, ani jsem ji nepřevzal a víc než měsíc čekám na vracení peněz, přesto že již byla zásilka vrácena dopravcem odesilateli.
HopSport se vymlouvá že jim stále nepřišla. Od dopravce mám však doklad o vrácení zboží odesilateli.
Rozhodně nedoporučuji
rychlost dodání
proces na vrácení zboží
Cenu
Potřebuji vyřídit tu reklamaci z obchodu se mají ozvat. Pořád čekám.
18.4. jsem objednala boxovací pytel. měl přijít ve dvou balících. Objednávka byla vyřízena vcelku rychle a tak 22.4. zásilka dorazila, ovšem jeden z balíků místo části pytle, obsahoval chodící pás.
Po nahlášení, mi bylo sděleno, ať pás odešlu zpět prostřednictvím kurýra, kterého zařídí na 27.4. Druhou část zásilky, kterou jsem postrádala, odmítli poslat, dokud nepřijde jimi chybně poslaný balík. Na moje protesty reagovali jen poznámkou, že to takto musí být z procesních důvodů, a pokud se mi to nelíbí, ať objednám i svoz balíku, který jsem obdržela a vrátí mi peníze.
Já ale chtěla / chci zásilku, kterou jsem si objednala a za kterou jsem zaplatila. Měl to být narozenínový dárek pro syna. 27.4. jsem poslala chodící pás zpět. Teď je 1.5., dosud nemám žádnou reakci, balík nedorazil ani není na cestě. Jsem zklamaná a pobouřená, hlavně jednáním reklamačního oddělení.
Stroj se po necelém měsíci id zakoupení pokazil. Vrátit/reklamovat přes zákaznickou linku je ztíženo takovým způsobem, že to vypadá jako plánovaný podvod od začátku.
Excellent station, very good for a teenager, I wish I had bought it a year ago )). Only the best feedback from us on the product.
Lack 1 nut for the screw M 10x60, but have one extra nut for the screw M8x35. I need to request from you to deliver us that 1 nut for M 10x60.
