dobrá komunikace, včasné dodání
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
komunikace, cenová nabídka, rychlost dodání
Rychlé vyřízení a velký výběr
Opět jeden z obchodů, který píše, ,skladem,, , ale skutek utek. ...
celkové jednání,rychlost dodání,profesionální služba-hodnocení výborné
Objednala jsem zboží v půlce listopadu a do teď nic. Jednou řekli že bude skladem 6 prosince, a před chvílí že za týden. Tak jsem zrušila objednávku a musím shánět jiný dárek k Vánocům.
Zboží jsem si objednala s dostatečným předstihem a s tím, že bylo uvedeno obvykle do 7 dnů. Ani po měsíci a několika dotazech nebylo dodáno. Přesto zboží stále mají v nabídce. Objednávku jsem zrušila. Zboží jsem si objednala jinde a bylo do dvou dnů doma.
OCHOTU PRODÁVAJÍCÍHO KTERÝ MĚ PŘEDVEDL JAK FUNGUJE ZBOŽÍ , JSEM V TOMTO OBCHODU VŽDY SPOKOJENA A RÁDA U VÁS OPAKOVANĚ NAKUPUJI
Rychlost dodavky a rychlost reklamace
Rozbite zbozi
Zboží bylo v krabici už rozbaleno, asi mi chtěli ušetřit čas. Bohužel to byl dárek.
Rychlost,ochota,dobré ceny
Obchod nereaguje na emailové urgence!
Bordel v platbách, nepřiřadili ihned platbu pomoí karty
infolinka lže
nedokážu si představit jak by to vypadalo, kdybych neurgoval neustále infolinku
Rychlé vyřízení objednávky, příjemné prodavačky v obchodě.
Perfektní komunikace
Rychlost
Komunikace s e-shopem, nedrží termíny dodání, pokud neurgujete, nic se nedozvíte a postupně přestanou odpovídat na e-maily a na infolince nikdy nikdo nic nezvedá!!!!
6 týdnů čekám na dodání zboží za 30,000,- a nic se neděje.
rychlost, ochotu a cenu
přehledný web
-zboží mělo dorazit do 3 dnů, po 10 dnech je v zákaznické aplikaci stav: příprava k vyskladnění ...
- nereagují na internetovou urgenci
Ochota a vše bez problémů
Brzké dodání
nemůžu pochválit snad vůbec nic
Objednával jsem elektrospotřebiče za 30 000 a některé zboží nebylo skladem a u tohoto zboží bylo poznamenáno,že bude k mání do 3.12.2017. Objednávku jsem odeslal se špatně zadaným emailem a tak jsem volal do klientského callcentra,kde mi přes nechuť paní operátorky bylo vyhověno,tudíž mi přišel email s číslem obj (asi po 24 hod.). nevěděl jsem však kam číslo objednávky zadat,aby se mi zoobrazilo zboží,které jsem objednal,nebo alespoň její stav,tak jsem volal znovu do onoho přívětivého callcentra,kde jsem poptával stav mé objednávky,paní které jsem nerozuměl každé druhé slovo mi (nejspíš) říkala,že se poptá a napíše email.celý den nic nepřišlo a tak jsem volal znovu,poněvadž zboží potřebuji v termínu,který byl uveden u produktu,po tom,co jsem se dovolal,jiná paní říkala,že to může trvat do druhého dne,tak jsem počkal,ačkoli nerad a druhý den jsem měl ve schránce email 30.11.2017,cituji: Vámi objednané boží by mělo být naskladněno za cca 14 dní a poté bude obratem předáno k vyřízení. Za vzniklé komplikace se omlouváme.
Shrnutí: Důvěryhodnost obchodu 1 z 10 (1 bod,kdyby to přišlo za těch 14 dnů)
Starost o spokojenost zákazníků 0 z 10
Zákaznická linka 0 z 10 (zákazník-nepřítel)
Taková je má zkušenost a už nikdy víc.
