Objednávka potvrzená s tím že si jí vyzvednu na prodejně.
Druhý den u objednávky "kontaktovat zákazníka" ale raději jsem volala sama, abych zjistila co se děje, co to má znamenat.
Telefon mi po dvaceti minutách nikdo nezvednul.
Píšu email v něm uvedu číslo objednávky a tel. kontakt na mně.
Druhý den přišel email z JRC/smarty, že musí situaci prověřit s produktovým manažerem.
Další den volám, a když mi to někdo po asi půlhodině konečně zvednul, řekl "nemůžu pomoct, napište email" a já že jsem ho už poslala.
S produktovým manažerem to prověřovali hodně dlouho, a nakonec mou objednávku zrušily kvůli tomu, že už na skladě mojí věc nemají a ani nepřijde. Vtipné bylo, když se na webísku JRC ta samá věc ještě ten večer objevila a prodávala o skoro dva tisíce navíc, takže proto tu objednávku zrušily. Zlatý Xzone.
Zobrazit reakci obchodu Jrc