Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a omlouvám se za pozdní reakci.
Je mi líto, že vyřízení objednávky neproběhlo hladce, uznávám, že komplikace nastaly na naší straně. Nejdříve byl problém s nákupem dárkových poukazů, které kvůli technické chybě měly neodpovídající pořizovací cenu. Doplatek do plné ceny jste odmítl, proto jsme se společně domluvili, že dárkové poukazy z objednávky odstraníme. Tato komunikace proběhla telefonicky s kolegou.
Jelikož jsme řešili tuto situaci s poukazy, stálo nás to jeden den času a to způsobilo posunutí termínu dodání některých výrobků o den. Místo pátku to vycházelo spíše na pondělí. Proto jsem Vám pak emailem poslala alternativní nabídku produktů, kterými by šlo teoreticky "nedostupné" produkty nahradit, nebo odeslat tu část, která byla skladem, aby k Vám s jistotou dorazila alespoň část včas. Tato řešení Vám nevyhovovala a i s přihlédnutím k problému s poukazy jste se rozhodl objednávku zrušit.
Za vzniklé komplikace se omlouvám, v tomto případě jsme situaci nezvládli vyřešit dostatečně efektivně a rychle.
S pozdravem
Lucka - tým zákaznické péče