Výborné filtrování požadovaných výsledků, skvělé diskuse u většiny zboží.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vše v nejlepším pořádku.
Jedná se o jeden z nejlepších e-shopu s počítači a elektronikou v ČR
pomale dodani, obstrukce s reklamaci
rychlost dodání
přehledná nabídka
zatím vždy spokojen
vše vyměnili bez problémů
vyřešeno k mé spokojennosti
Reklamace bez problému
Ne, teď už ne.
Reklamace.
Reklamoval jsem tiskárnua dopadl jako sedláci u Clumce
Jako vždy-spokojen.
zatim vzdy spokojenost (oproti jinym e-shopum)
Již třetí nákup a spokojenost,zatím jsme zboží nereklamovali ani nevraceli.
U prvního nákupu bylo aktivní odběrné místo v Nymburce a u dalších již ne . To mi trochu komplikuje rozhodnutí o dopravě
NEJLEPSI OBCHOD
Řešení problémů po zákaznické lince perfektní, zboží druhý den na pobočce, ceny
komunikace po e-mailu by se mohla zlepšit jinak nic
Chomutovská pobočka v Blatenské ulici. Výslovně nedoporučuji jakýkoliv servis! Po dvou "opravách" telefonu, původní závada přetrvává, peníze vrátit nechtějí, jen samé výmluvy a naprosto arogantní jednání. Posléze zjištěno, že v telefonu nebylo hnuto s žádnou součástkou, nebylo vyměněno vůbec nic, jak původně tvrdili. Nerozumějí svojí práci, jen Vás okrádají o peníze!
Obchod ráda doporučuji.
Rychlé dodání,příznivá cena,velmi ochotný personál prodejny.
Není co kritizovat.Možná by prodavač měl více znát zboží,které obchod nabízí.
SPOLEHLIVOST, DOSTUPNOST, VÝBĚR
Děkuji ale z tohoto e shopu už radši ne. Reklamace telefonu standartně 30 dní ze zákonu, ok termín vyžízení reklamace připadl na sobotu. Logicky jsem čekala nějaké vyjádření v pátek, bohužel se tak nestalo a tak jsem běžela na prodejnu v Liberci a tam mi bylo zděleno že na to mají ještě pondělí a že to vypadá na vrácení peněz na účet, ale že mi musí vystavit dobropis. Dobře telefon na call centrum 3 minuty spojování a ověřování reklamace ano vrácení peněz proběhne až mi na email dorazí dobropis. Pondělí a dobropis na vrácení peněz nikde. Opět dlouhý hovor na call centrum a sdělení že byl odeslán a kam asi? Na email kupujícího,jelikož jsem si mobil sama nekupovala. Jak je to jen možné, při reklamaci jsem uvedla svůj email i mobil?? Kdybych si peníze nepohlídala žádná odezva jak tedy reklamace dopadla. Paní na call centru že mi dobropis ihned pošle na email když jsem jí řekla že to dám k prošetření na ČOI že až zavěsím odesílá ho. Dodnes žádný nepřišel, nebýt kamaráda aby mi ho doposlal tak peníze nemám doteď. A to nemluvím ještě o tom že jsem musela běžet na prodejnu ho podepsat a milostivě aby mi ho oskenovali a poslali zpět na centrálu. Ochota na bodě mrazu, komunikace nulová a spolehlivost žádná. Velké zklamání a nikdy více.
Jednoduchost, rychlost, přehlednost, solidní ceny a možnost vyzvednutí zboží v místě trvalého bydliště. Tak bych charakterizoval obchod. Vřele doporučuji.
