Hlavička stránky
Logo obchodu Kytary.cz

Kytary.cz

135 hodnocení

87 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

ochota, příjemná komunikace, celkově zákaznický servis. Objednáno v neděli, zboží dorazilo hned v úterý

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Ochota a rychlost dodání a velký výběr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Obsluha, velký výběr zboží, kvalifikovaní zamestnanci

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Obrovský výběr všeho,nádherná atmosféra,,super obsluha,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Dřívější nákupy, ale pouze osobní převzetí.

20.11. nám byl dodán klavír v jiné barvě, než je v naší faktuře, takže jsme zboží reklamovali. Komunikace byla šílená, mluvila jsem s pěti lidmi po telefonu a každý mi říkal jiné informace. Personál je naprosto nezaškolený. Zjistili jsme, že klavír v naší barvě nemají. Po telefonické kominikaci mi řekli, že klavír v dané barvě není, pak že je, pak že zase není, ale je na jedné pobočce, odkud by to mohli poslat. Pak mi bylo řečeno, že popřípadě jej dostanou koncem měsíce, tak by nám klavír ihned odeslali. Tudíž jsme čekali, až jej dostanou. Prosila jsem e-mailem i telefonicky o informaci stavu objednávky. Nic. Neustále jsem si musela volat, urgovat. Když jsem volala včera, pán mi řekl, že neví, jestli se k nám klavír poslal, ale že jej už mají k dispozici a nejpozději do středy nám ho vymění. Dnes mi pan Beran, který se mnou mimo jiných lidí reklamaci řešil i přes email, že klavír dnes odešle a klavír, který nám ve špatné barvě dodali si odvezou. Nejdříve chtěl klavír odeslat až zitra, proč si přidělávat práci, ale nakonec, až jsem sdělila, že má být klavír dodán do středy, odpověděl, že klavír pošle dnes. Tak jsem zvědavá, protože na klavír spěcháme, což jsem říkala již od 20.11. Žádná omluva ze strany obchodníka, žádná sleva, nic, ještě se mě ptali, kde vznikla chyba. Tak se podívám na fakturu a vidím! To, že neznají zkratky barev, které mají uvedeny u produktů, to svědčí o neschopnosti personálu na oddělení reklamací. Abych jim musela říkat já, co ty zkratky znamenají mi přijde jako ostuda. Jestliže se zítra nic nezmění, objednávku rušíme a zakoupíme klavír u konkurence. Horší jednání v případě reklamace jsem ještě u žádné firmy nezažila.

Kytary.czZobrazit reakci obchodu Kytary.cz

Dobrý den, velice se omlouváme za nedostatečnou komunikaci z naší strany, která provázela řešení Vaší reklamace. Náš pracovník Vás bude kontaktovat s nabídkou kompenzace za tyto způsobené komplikace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Manuál v češtině,nelze přidelat stojánek na noty.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Vše proběhlo perfektně - objednávka i dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, cena.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nevytištěný manuál v Českém jazyce

Kytary.czZobrazit reakci obchodu Kytary.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Manuály k výrobkům poskytujeme v elektronické podobě, jelikož to vnímáme jako silně ekologický prvek, který je v souladu se zákonem. Manuál naleznete po přihlášení v našem e-shopu ve svém zákaznickém účtě v sekci "Návody" Tuto informaci naleznete na faktuře a v potvrzovacím emailu s předmětem "Manuál a faktura".

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

rychlost, ochotu poradit po telefonu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Včasné dodání produktu, vstřícnost a ochota prodejců. To platí i při vyřizování náhodné reklamace.

Produkty mají velmi dobře popsané, ale u jednoho byl popis mírně nedostatečný.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

rychlé vyřízení objednávky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Kdyby to všude fungovalo tak jako tady...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání a kvalitní zboží.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Super rychlost! Vcera jsem objednavala balicek a, dnes uz mi dorazil. Rychle odpovedi pomoci e-mailu, dobre doporuceni pro zacatecniky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Personal, ochota, vraceni zboxi

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod, ale...

kvalitu zboží

pokladní, nejprve se hádala, že nemůže naše firemní údaje najít ve svém PC díky chybě, která nebyla naše a pak nám počmárala svým obřím podpisem, odpovídajícím leda poruše ADHD fakturu, která je potřeba do účetnictví, doted nevím zda nebyla sjetá, jinak to není možné, toto. Ještě jsem žádala vymazání mých osobních údajů z faktury, ovšem to prý není možné, jinak se mi nenačtou věrnostní body, no jak myslíte, tímto způsobem opravdu nalákáte další zákazníky..................

Kytary.czZobrazit reakci obchodu Kytary.cz

Vážená paní Johano, děkujeme za Váš podnět. Prověřil jsme Vaší stížnost a neshledal jsem z naší strany žádné pochybení. Registrace Vašeho zákaznického účtu byla provedena online, bez našeho zásahu, za případné chyby v údajích tedy nemůžeme.Kolegyně Vám fakturu podepsala standardně tak, jako tisíce jiných faktur a za celou dobu jejího osmiletého působení si nikdo na podpis nestěžoval.Co se týče zákaznického bonusu, ano, pokud se smažou z objednávky Vaše osobní údaje, nemá se bonus kam přičíst. Dnes Vás telefonicky kontaktoval zástupce prodejny aby s Vámi celou záležitost probral a vyšel Vám vstříc posláním nové faktury. Mrzí nás, že celou záležitost vnímáte zcela odlišně, než jaká ve skutečnosti je. S pozdravem Jaroslav

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

V případě reklamace vstřícný postoj.

Od zákazníků jsou uváděny pouze !!! kladné hodnocení nakoupeného zboží. Např.mé hodnocení mikrofonu SHURE SM58 který je v mém případě prostě nepoužitelný k provozu pro nespolehlivost,tak to se zřejmě pro značku nehodí.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Velký výběr zboží Seznámení se všemi možnými druhy nástrojů Přehlednost ne internetu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 8 lety
Doporučuji obchod

vstřícný přístup při reklamaci

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (GoPay, PayPal, Raiffeisen banka)Platba kartou (American Express, Diners club, Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDPD CZGLSMessengerPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD Pickup

Kontaktní údaje