ochota, příjemná komunikace, celkově zákaznický servis. Objednáno v neděli, zboží dorazilo hned v úterý
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Ochota a rychlost dodání a velký výběr
Obsluha, velký výběr zboží, kvalifikovaní zamestnanci
Obrovský výběr všeho,nádherná atmosféra,,super obsluha,
Dřívější nákupy, ale pouze osobní převzetí.
20.11. nám byl dodán klavír v jiné barvě, než je v naší faktuře, takže jsme zboží reklamovali. Komunikace byla šílená, mluvila jsem s pěti lidmi po telefonu a každý mi říkal jiné informace. Personál je naprosto nezaškolený. Zjistili jsme, že klavír v naší barvě nemají. Po telefonické kominikaci mi řekli, že klavír v dané barvě není, pak že je, pak že zase není, ale je na jedné pobočce, odkud by to mohli poslat. Pak mi bylo řečeno, že popřípadě jej dostanou koncem měsíce, tak by nám klavír ihned odeslali. Tudíž jsme čekali, až jej dostanou. Prosila jsem e-mailem i telefonicky o informaci stavu objednávky. Nic. Neustále jsem si musela volat, urgovat. Když jsem volala včera, pán mi řekl, že neví, jestli se k nám klavír poslal, ale že jej už mají k dispozici a nejpozději do středy nám ho vymění. Dnes mi pan Beran, který se mnou mimo jiných lidí reklamaci řešil i přes email, že klavír dnes odešle a klavír, který nám ve špatné barvě dodali si odvezou. Nejdříve chtěl klavír odeslat až zitra, proč si přidělávat práci, ale nakonec, až jsem sdělila, že má být klavír dodán do středy, odpověděl, že klavír pošle dnes. Tak jsem zvědavá, protože na klavír spěcháme, což jsem říkala již od 20.11. Žádná omluva ze strany obchodníka, žádná sleva, nic, ještě se mě ptali, kde vznikla chyba. Tak se podívám na fakturu a vidím! To, že neznají zkratky barev, které mají uvedeny u produktů, to svědčí o neschopnosti personálu na oddělení reklamací. Abych jim musela říkat já, co ty zkratky znamenají mi přijde jako ostuda. Jestliže se zítra nic nezmění, objednávku rušíme a zakoupíme klavír u konkurence. Horší jednání v případě reklamace jsem ještě u žádné firmy nezažila.
Zobrazit reakci obchodu Kytary.czRychlost
Manuál v češtině,nelze přidelat stojánek na noty.
Vše proběhlo perfektně - objednávka i dodání.
Rychlé dodání, cena.
Rychlost
Nevytištěný manuál v Českém jazyce
Zobrazit reakci obchodu Kytary.czrychlost, ochotu poradit po telefonu
Včasné dodání produktu, vstřícnost a ochota prodejců. To platí i při vyřizování náhodné reklamace.
Produkty mají velmi dobře popsané, ale u jednoho byl popis mírně nedostatečný.
rychlé vyřízení objednávky
Kdyby to všude fungovalo tak jako tady...
Rychlost dodání a kvalitní zboží.
Super rychlost! Vcera jsem objednavala balicek a, dnes uz mi dorazil. Rychle odpovedi pomoci e-mailu, dobre doporuceni pro zacatecniky.
Personal, ochota, vraceni zboxi
kvalitu zboží
pokladní, nejprve se hádala, že nemůže naše firemní údaje najít ve svém PC díky chybě, která nebyla naše a pak nám počmárala svým obřím podpisem, odpovídajícím leda poruše ADHD fakturu, která je potřeba do účetnictví, doted nevím zda nebyla sjetá, jinak to není možné, toto. Ještě jsem žádala vymazání mých osobních údajů z faktury, ovšem to prý není možné, jinak se mi nenačtou věrnostní body, no jak myslíte, tímto způsobem opravdu nalákáte další zákazníky..................
Zobrazit reakci obchodu Kytary.czV případě reklamace vstřícný postoj.
Od zákazníků jsou uváděny pouze !!! kladné hodnocení nakoupeného zboží.
Např.mé hodnocení mikrofonu SHURE SM58 který je v mém případě prostě nepoužitelný k provozu pro nespolehlivost,tak to se zřejmě pro značku nehodí.
Velký výběr zboží
Seznámení se všemi možnými druhy nástrojů
Přehlednost ne internetu
vstřícný přístup při reklamaci