Hlavička stránky
Logo obchodu notino.cz

notino.cz

5 541 hodnocení

97 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Petrapluharpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, velký výběr

Často nedostupné zboží co právě chci.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

rychlost doručení, přehledný eshop

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Nádherné vůně a skvělá cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Super obchod,rychlé dodání zboží, vše v pořádku.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Toplanskápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Přehledný web... alespoň zdá se vrátí penize. Dříve absolutní spokojenost

Notino se co má nové majitele strašně zhoršilo. Dodací termíny dlouhé..objednané zaplacené zboží nikde. Napíšou jen, že je najednou nedostupné. Ostatně nabídka zboží se taky velmi zhoršila. Bohužel za mě už tam objednávat nebudu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kateřina Wernerová - Krejčípřed 2 lety
Doporučuji obchod

Vždy tu najdu vše co potřebuji a ceny jsou úžasné. Dodání produktu rychlé

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Přehledné stránky

Při objednání se neobjeví zlevnění položka u každého zboží ale až na konci sečtená

Nahlásit
Nahlásit recenzi
J Lutotinpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Dobrý den. Ráda nakupuji v NOTINO.Vyhovují mně krémy z Avéne a ráda nakupuji rtěnky a parfémové vody.Dodání je vždy rychlé.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

široká nabídka produktů

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Markétapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Velký výběr, rychlé dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

E-shop Notino má na stránkách nastavené, že když produkt není dostupný, tak ho člověk nemůže objednat. Pouze si může zanechat na e-mail poslat upozornění, když se produkt někdy v budoucnu naskladní. Ovšem to, co se děje poslední dobou je opravdu zvláštní. Objednala jsem si objednávku s produkty, které byly na skladě a byly DOSTUPNÉ. I po objednání objednávky jsem si vše kontrolovala, a jak sami víte, produkt, který nemají skladem, neobjednáte. Vše jsem zaplatila a těšila jsem se, že mi objednávka do pár dní přijde. Po pěti dnech jsem se zajímala o to, jak je na tom moje objednávka, o které mi celých pět dní nepřišlo žádné upozornění. Tak jsem si otevřela okno o sledování zásilky, abych zjistila v jakém je stavu a zjistila jsem, že po pěti dnech nebyli schopni ten balíček zkompletovat, zabalit a odeslat. Tak jsem jim psala na e-mail, ať mě informují, kde je chyba. Samozřejmě e-shop sám od sebe neudělal žádný krok, o tom, aby informovali sami od sebe zákazníka, v jakém stavu se objednávka nachází a když mají nějaké potíže, tak by měli automaticky zákazníka informovat, jelikož chyba je na jejich straně logicky. No přišel mi e-mail, že omlouvají, ale moje zásilka se opozdí z důvodu, že nemají jeden produkt skladem a čekají na naskladnění. Říkám si OK, ale celých 14 dní až do teď, jsem ten jejich ,,nedostupný” produkt normálně kontrolovala na webových stránkách, kde byl a je celou dobu SKLADEM a normálně kdokoliv a kdykoliv si tento produkt může zakoupit i několik kusů. Což mi bylo trochu divné. Ale stále jsem teda čekala, že se stala nějaká chyba a prostě se objednávka jen opozdí a dá se všechno do pořádku. Po několika dnech čekání mi z ničeho nic přišel e-mail, bez žádné předchozí konzultace, a pouze mi tam oznámili, že z mé objednávky byly STORNOVÁNY produkty, které normálně na webu jsou SKLADEM, ale v e-mailu mi napsali, že byly stornovaný kvůli tomu, že je nemají na skladě. Tak jsem jim znova psala e-mail o jejich neschopnosti a stále se k tomu nevyjádřili. Shrnutí: 1) Extrémní bordel na webu v produktech, vůbec nevědí co teda mají a nemají skladem a co vlastně prodávají. 2) Komunikace a informovanost zákazníka o jeho objednávce je ze strany obchodu na bodu mrazu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Neuschlovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hanabeypřed 2 lety
Doporučuji obchod

rychlé objednání a výběr způsobu dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Ceny nízké, rychlé dodání prostě fajn

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ANNApřed 2 lety
Doporučuji obchod

Vždy vše v pořádku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Antonín Huntierpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nejdříve mi přišel e-mail že objednávku rozdělí na dvě proč ne, po dalších třech dnech přišel e-mail že objednávku ruší ( zboží nemají na skladě) nechápu jak si mohou nechat zaplatit za něco co vůbec nemají !!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Evelina Keletipřed 2 lety
Doporučuji obchod

Vše rychlé

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vladimíra Horáčkovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

rychlé dodání,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Profesionální přístup, rychlé vyřízení objednávky a perfektně zabalené zboží.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Kvalitní ,jsem spokojena

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

DPD CZBalíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje