Dobrý den,
ano, reklamace byla po přezkoumání všech okolností zamítnuta. Jednalo se mechanické poškození nikoli o výrobní vadu.
Ze skladu bylo zboží odesláno nepoškozeno. Není v našem zájmu zasílat jakkoli "vadné" zboží. Věřte, že takto bychom velmi rychle na trhu skončili.
Po měsíci je již skutečně sporné prokázat, kdy došlo k poškození. Zda u přepravy nebo při následné manipulaci.
Zboží mělo být řádně zkontrolováno při převzetí, co nejdříve.
O této skutečnosti jste byla informována předem viz zaslaný email.
Dobrý den,
Vaše zakázka byla expedována na Vámi určenou dodací adresu.
Prosím zkontrolujte stav zboží při převzetí.
Pozdější případná reklamace na poškození zboží vlivem přepravy nemůže být uznána.
Přikládáme odkaz na obchodní a distribuční podmínky naší společnosti.
Výši doplatku za zboží, který uhradíte při převzetí zboží - najdete v přiložené faktuře.
Ještě jednou děkujeme za Vaši objednávku a těšíme se na případnou další spolupráci.