Přehlednost E-shopu, v klidu domova výběr zboží, v případě, že zboží je skladem na prodejně rychlost vyzvednutí.
Zobrazit reakci obchodu DATARTPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Přehlednost E-shopu, v klidu domova výběr zboží, v případě, že zboží je skladem na prodejně rychlost vyzvednutí.
Zobrazit reakci obchodu DATARTsuper kvalita
Zobrazit reakci obchodu DATARTRychlost a velký výběr sortimentu
Musel jsem zboží reklamovat a také to, že možnost vrácení zboží se musí platit vícekrát.
Zobrazit reakci obchodu DATARTBleskově vyřízená reklamace poškození zboží (pračka) přepravou. Okamžité zaslání nového zboží se službou zapojení.
Zobrazit reakci obchodu DATARTRychlost vyřízení.
Zobrazit reakci obchodu DATARTRychlé dodání
Technicky stejný výrobek používéme již skoro 30 let. S ohledem na cenu,která je větší než u konkurence. jsem očkával technická zlepšení.,
v průměru dvjmásobná oprroti konkurenci,jsem očekával technická vylepšení.
Zobrazit reakci obchodu DATARTVšetko, stále čakám na objednávku písal som nik neotpisal volal som stále len robot furt má dával na objednávku ale tam nič stále sa vybavuje
Zobrazit reakci obchodu DATARTRychlost připraveného zboží
Zobrazit reakci obchodu DATARTbohužel žádné
Nechal jsem si v Datartu nalepit ochranou folii na mobilní telefon a pro jistotu tu nejdražší = nejkvalitnější.
Po cca 4-5 měsících užívání se mi folie posunula na stranu, a tak jsem v dobré víře dorazil do obchodu, aby mi folii opravili - nešlo to, pouze prý za polovinu původní ceny, nebo cestou reklamace.
Zvolil jsem tedy cestu reklamace.
Výsledkem bylo, že reklamace nebyla uznána, protože já přece mohu za to, že špatně držím telefon při užívání, nebo vlastně spíše za to, že folie byla nekvalitně nalepena (nikdy před tím se mi tento problém nestal).
Nerozumím tomu a hodně mi to vadí, proč si obchod neváží zákazníka a proč při nekvalitně odvedené práci zaměstnance trestá zákazníka.
Zobrazit reakci obchodu DATARTSortiment a cena.
Dlouhá doba dodání, takže jsem nakoupil jinde hned ale za trochu vyšší cenu.
Zobrazit reakci obchodu DATARTNikdo nevolal jak měl na domluvení termínu dopravy, ten byl zvolen svévolně a zjistila jsem to až po týdnu náhodou, když jsem šla věc řesit do prodejny. Hodinu předem také nikdo nevolal ale max. 10 minut, že jsou už skoro na místě. Lednici pracovník tahal sám, musela jsem mu pomáhat, aby se zboží nepoškodilo. Druhý pracovník byl v autě a hrál si s mobilem. Při placení mi bylo řečeno, že terminál mu nejede a problém s ním má už týden a musím si jít někam zajistit hotovost. Což by se dalo vyřešit vědět to dopředu. Pro hotovost si přijeli v 20:30 večer s tím, že nemá (po celém dni) žádné peníze na vrácení. Tady dobrý způsob jak získat peníze do kapsy. Je to hodně drahá služba za takovou fušeřinu. Nikdy více již nedoporučím a zboží si raději koupím u konkurence, velké zklamání :-(
Zobrazit reakci obchodu DATARTKdyž jsem objednával zboží tak měli skladem a pak za pár hodin řekly že mě to pošlou za 7 dní
Zobrazit reakci obchodu DATARTRychlost i kvalitu vyřízení objednávky
Zobrazit reakci obchodu DATARTDoručeno až k vratům, dál ve vlastní režii
Zobrazit reakci obchodu DATARTpesonál
dostupnost
Zobrazit reakci obchodu DATARTRxchlost dodání, perfektní komunikace.
Zobrazit reakci obchodu DATARTrychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu DATARTPéče o zákazníka
Nějakou dobu trvalo vydání zboží na prodejně
Zobrazit reakci obchodu DATARTOpakovaný problém při dodání zboží, poprvé přišlo v poškozeném obalu, protože řidiči spadlo v autě, nepřevzala jsem ho. Podruhé se řidiči z prémiové dopravy rozbilo auto, potřetí přivezli rozbalené a znovu neodborně zabalené zboží, opět jsem nepřevzala a už nakoupím jinde. Nedoporučuji.
Zobrazit reakci obchodu DATARTrychlost, komunikaci, ceny
Zobrazit reakci obchodu DATART