Hlavička stránky
Logo obchodu Kaufland.cz

Kaufland.cz

2 441 hodnocení

80 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dobrá cena. Zboží dorazilo v termínu.

Při objednání dvou kusů poštovné navýšení dvojnásobné ikdyž bylo vše v jednom.balíčku.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
NADA MRAVCOVApřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

včasná dodávka , velký výběr produktů a balík O.K.

POŠTOVNÉ!! Nemile mě překvapilo, že v jedné objednávce při objednání více produktů se má zaplatit poštovné za každý produkt.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Iveta Zikmundovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Super , rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michal Kupkapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Přehledný e-shop

E-shop mě nenechal provést objednávku a vyžadoval ověření věku. Po asi 6 marných pokusech ověřit věk přes mobil jsem to vzdal. Na zákaznické lince se s nikým nespojíte, zato se dozvíte vše o GDPR a nabídnou vám, že pro ně můžete pracovat. Je jasné že Kaufland moje peníze nechce a já mu je nutit nebudu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radek Vokurkapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Přeprodej jiných eshopů, jen za vyšší cenu…

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milan a Dáša Baranovipřed 2 lety
Doporučuji obchod

Dobrá komunikace a rychlost dodání zboží.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alena Osikovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Velký výběr zboží skvělé ceny rychle doručení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukáš Jarmarpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání domu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
David Jombíkpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Cenu a rychlost dodání až domů!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Patrik Jenistapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží bylo posláno polskou firmou. Při reklamaci zboží které poslali špatně mě byla reklamace zamítnuta. Kaufland reklamaci neřeší jenom přeposílá dodavateli do Polska. A ten vše zamítne. Pozor na to. Případné reklamace nejdou uplatnit. Na Fa. je polský dodavatel. Nemáte se kam obrátit

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Saurus Mtpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Komunikace, rychlost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Dobrá cena a rychlé doručení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

bleskové dodání do ruky, dobrá komunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hoskova 78před 2 lety
Doporučuji obchod

Nemám co vytknout, spokojenost jak s kvalitou tak s rychlostí doručení

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jirikakacpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Za mne vše vpohodě

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Jasiokpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rozložení zboží před něčím nápadem všechno zpřeházet

Zpřeházení zboží v Kauflandu u trati v Havířově. Daval jsem mu přednost před Kauflandem u ČSAD v tomtéž městě. Lituji všechny zaměstnance, kteří museli po nocích převážet zboží z místa na místo. "Děkuji vedení za nápad vytvřit z řádu totální chaos." Asi přejdu s rodinnými nákupy ke konkurenci.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Druzstvobozenynemcovepřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, kvalita zboží.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Alka Koukalovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Pupa Luminys Zapečený pudr na obličej Doručení 19.10.2023 - 23.10.2023, Počet 1, Cena 533.83 Kč + 119.00 Kč náklady na dopravu. Na dotaz, kdy bude zboží doručeno, přišla odpověď co nejdříve. Do dnešního dne zboží nedorazilo a podle čísla objednávky ho ani není možné vyhledat. Velká reklama a s tím velké zklamíní

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Onderkapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Spokojen se vším děkuji Petr

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Daniel Kafkapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží nakonec aspoň dorazilo

Objednával jsem si on-line Marketplace šatní skříň a to byla snad největší chyba tohohle roku. Objednávka byla uskutečněna 19.10 s tím, že mi z Kauflandu přišel e-mail s potvrzením a termínem dodání 25.-26.10, za několik dní mě kontaktoval prodejce oné šatní skříně s tím abych mu doplnil dodací údaje pro kurýra, a dopřesnil mi, že skříň budou doručovat 2.11 v čase 20:00-22:00 večer, 2.11 mi v cca 19:30 přišla sms od kurýra (se kterým jsem se do té doby nemohl nijak spojit, protože mi bylo e-mailem oznámeno, že firma využívá k přepravě zboží své soukromé dopravce), že má poruchu na vozidle, což chápu, protože stát se to může. A že dorazí 3.11 ráno okolo 6:30-7:30, což se mu nakonec povedlo. Z dodávky mi vyložil krabice, které byly úplně rozmáčené a to není pro dřevotřískový nábytek úplně ideální stav, takže doufám, že materiál vyschne bez následného poškození a Kaufland on-line Marketplace nikdy více, přeci jenom když si z českého internetového obchodu objednáte německé zboží, které přiveze Polák už je trochu překombinovaná záležitost. V poměru k ostatním internetovým obchodům a dopravním firmám je tohle, totální fiasko.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Kontaktní údaje