Krásný design obchodu
Přístup personálu. Nejdříve nechápali, proč si chci objednané kozačky zkusit a když jsem je vrátila, protože mi byly úzké, tak mi odpověděli, že jsem se měla nejdřív stavit v obchodě (museli sepsat odstoupení od smlouvy). Když jsem jim na to opáčila, že na e-shopu není možnost objednat s platbou až v obchodě při vyzvednutí, tak mi svůj standpoint jen zopakovali. Pocit, že jsem vlastně kráva, když si objednávám boty přes e-shop, je k nezaplacení. V patře váš kolega hezky, ale vyháněl zákazníci, která se vcelku oprávněně bránila, že nebylo zřejmé, že schody vedou do prostoru, který není určený pro zákazníky. A konečně vaše e-mailové notifikace postrádají odkaz na samotnou objednávku či místo vybraného obchodu(adresa, otvírací doba). Prosím, je to konstruktivní kritika, ne snaha vám vše pošlapat. Boty máte krásné, značku silnou.
