Rychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEČekání
Zobrazit reakci obchodu iSTYLERychlost a znalost
Zobrazit reakci obchodu iSTYLERychlé dodání
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEŽe jsem nic nekoupil :-)))
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEZboží
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEDodací lhůta. Předobjednávku jsem vyplnila 15.9.2023
Dosud ještě zboží nebylo naskladněno na prodejnu. Proč tedy posíláte dotazník spokojenosti. Děláte si legraci ze zákazníků?
Zobrazit reakci obchodu iSTYLESlevy
Rychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEChválím profesionální přístup prodavačů k zákazníkovi o víkendu v prodejně iSTYLE Praha, revoluční 1003/3.
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEVýdejní místo Vaňkovka, Brno - "ochota" obsluhy
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEPředobjednávka iphone 15 pro max hned jak to bylo možné a telefon ani žádné info nemam :)
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEDodací lhůta, píšete skladem a nic
Zobrazit reakci obchodu iSTYLENic jsem nekoupil
Zobrazit reakci obchodu iSTYLERychlost dodání a ochota obsluhy
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEKomunikujete, dali jste vědět, že na tom pracujete.
Kratší interval informace. A určení kdy bude, nebo kdy předpokládáte, kdy bude produkt k dispozici. Abych mohla vyhodnotit, že počkám a koupím jej u Vás, nebo si jej raději zakoupíme jinde, protože je to pro mne neúnosně dlouho.
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEVelmi milý personál, krásně vybavená prodejna a velký výběr příslušenství.
Zobrazit reakci obchodu iSTYLErychlost dodání
špatný azavádějící popis produktu
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEModerní prostředí, rychlost vyřízení objednávky, většinou skladem, odbornost na většině pracovištích, většinou milý a osobní personál
Těžko říct, je li něco špatně či dobře, posuďte sami kdo chcete - žijeme v zemi, která není úplně pro Apple trh důležitá a každý autorizovaný prodejce se snaží jak může, což chválím a je to super. Bohužel však jsou síly díky tomu značně vyrovnané a většinou je to na preferenci kupujících, komu dávají dlouhodobě přednost.
V iStyle nakupuji pár let, kdy za poslední rok jsem je i preferoval a utratil nemalé peníze, ALE..co se mi zdálo být oproti konkurenci (pokud je mi známo) výhoda a vlastně důvod, proč jsem si je vždy vybral, je benefitní (bodový) program za zakoupené zboží a tedy i možná výhoda pro další nákup, což nemusí být vůbec špatné - bohužel však za poslední rok, rok a půl, co zde nakupuji, jsem vždy musel iStyle vyzývat, aby mi tyto body za nákup, jakýkoliv nákup, vůbec přičetly a to znamenalo 2-3 telefonáty v průběhu min. 3 týdnů a ani tak nebylo nic jisté. Tedy není to automatické a vždy se vymlouvají, že mají nějaký problém - jako vážně? Nákup, objednávky, servis, odbornost, reklamace, vše bez chyb a včas řešeno a nedokážete zpracovat bonusový program pro zákazníky? No tak...to jako vážně?
Kam tím mířím? Pro mě tím není žádná přidaná hodnota navíc. A je to škoda.
Komentáře typu "jdi nakupovat jinam" apod si odpusťte. Nechci kritizovat, jen poukázat na realitu a jedná se o regulérní a hlavně osobní náhled na věc zbytečné kecy kolem jsou -- zbytečné.
Zobrazit reakci obchodu iSTYLERychlost doručení.
Zobrazit reakci obchodu iSTYLEVše , objednané zboží nedodáno . Nikdo nevolal s náhradním termínem dodání. Neochotná operátorka Veronika na telefonu....
Zobrazit reakci obchodu iSTYLE