Dobrý den,
děkujeme Vám za to, že jste nás upozornil/a na tuto situaci, a omlouváme se za komplikace, které ji doprovázely. Mrzí nás, že vinou technických potíží byla Vaše objednávka potvrzena, aniž by byly produkty skutečně dostupné. Chápeme, že tato situace mohla být pro Vás nepříjemná, a upřímně se omlouváme.
Vaši zpětnou vazbu však není spojena s žádnou objednávkou, což nám znemožňuje důkladnější prověření celé situaci a odhalení její příčiny. Budeme tak rádi, doplníte-li nám další informace, a to na e-mail iobchod@istyle.cz.
Věříme, že nám dáte ještě šanci dokázat, že na kvalitě našich služeb a péče o zákazníky nám opravdu záleží. Děkujeme Vám za pochopení a za důvěru, kterou v nás vkládáte.
S přáním krásného dne,
za celý tým iSTYLE,
Ludvík