Mám obchod v ,Brně ul. Masarikova moc ráda. Příjemní prodávající.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
rychlost příjemná obsluha v prodejně
8 dní čekám a nic
rychlost a vstřícnost
Rychle dodani, lepsi cena pri vyzvednuti na prodejne z eshopu
Ze ty ceny nejsou rovnou i v kamennem obchodě...
Délka dodání
zboží stále nedorazilo
Dostal jsem co jsem chtěl v přiměřené době.
Rychle dodání,osobní odběr, platba kartou při převzetí
Obchod i přístup byl v pořádku.
To že následně posíláte tyto dotazníky.
Velká ochota a skvělý přístup prodavaček v obchodě ve Žďáru n.S.
Rychlost a ochota
Rychlost dodani, bezva obsluha
Milá slečna, prodejna čístá a upravená. Velký výběr knih.
Rychlost.
Přístup k zákazníkovi.
rychlost, ochota
Výborná komunikace, poměrně rychlé doručení.
Tři objednávky (3 knihy, pak 12 knih, pak 17 knih). Vždy přišlo to, co mělo. Vždy perfektně zabalené. V tomto velká spokojenost.
Čtvrtou objednávku jsem musel zrušit. V Kancelsbergeru mají totiž velice špatný software.
Celý příběh:
Při první objednávce (19.5.2025) spadl e-shop (věčné přesýpací hodiny) ... objednávka tedy musela být odbavena mailem a po telefonu. Při druhé objednávce (3.6.2025) zase spadl e-shop (zase věčné přesýpací hodiny) ... objednávka tedy zase musela být odbavena mailem a po telefonu. Ty pády určitě nebyly náhoda ... objednával jsem na firmu (zaměstnanecké FKSP) ... jiná adresa fakturační i dodací ... prý jsem zapsal jméno firmy moc dlouhé ... ??? ... to jako e-shop nemá ošetřené?
Třetí objednávku (19.6.2025) jsem učinil e-mailem (na e-shop už jsem neměl nervy). Objednávku sice knihovnice odbavila ručně, ale dostal jsem vynadáno, že mám použít e-shop, že jí přidělávám práci.
Tak čtvrtou objednávku (2.9.2025) jsem udělal přes e-shop ... tentokrát e-shop nespadl !!! ... ale pak přišel mail od knihovnice, že jedna kniha není. Nu co se dá dělat ... tak místo jedné knihy chci zařadit knihy dvě (chtěl jsem dočerpat celý svůj zaměstnanecký FKSP limit) ... a najednou BÁC ... od knihovnice přichází úplně zmatlaná faktura, co vypadá jak z časů DOS účetnictví, není tam ani dodací adresa (jen fakturační) a navíc číslo bankovního účtu (na který má můj zaměstnavatel poslat peníze) je úplně jiné. Pojal jsem podezření, že je to podvod. I když mi nadřízená oné knihovnice mailem vysvětlovala, že to podvod není ... že ale fakturu na e-shopu už nejde upravit ... že faktura z interního systému ...
Pokud faktura vypadá jak z časů krále Klacka a není tam ani moje dodací adresa ... měl jsem obavu, že takovou fakturu můj zaměstnavatel odmítne proplatit (inu ... v polostátní organizaci jsou pravidla FKSP dost rigidní).
Chtěl jsem objednávku zrušit a vytvořit novou objednávku (kde by faktura byla OK). To ale knihovnice odmítla ... takže jsem objednávku zrušil a objednal v jiném knihkupectví.
Je mi moc líto, že to takto dopadlo. Ale software mají hroznej ... pak to musí nahrazovat ruční prací ... a jsou přetížení.
Nevylučuju, že se někdy vrátím ... knihy vždy přišly v pořádku. Jen to objednávání/komunikace byl (ve všech čtyřech případech) "těžkej porod".
Rychlé dodání
