Prodavačku
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Paní na prodejně byla velmi ochotna a pomohla mi vybrat potah na postel který mi bude vyhovovat
vse je u vas perfektni jak prodavacky v obchode olomouc tak kvalita moc dekujeme
Komunikace
Kvalita
Cena
Doprava
Naprosto všechno. Nejdřív špatná barva a po reklamaci přišla nekompletní postel, použitá a ještě bez návodu.
Výborná zpětná vazba
Rychlost,vstřícné chování
Obsluha v showroomu Praha skvělá.
V showroomech nejsou vystavené židle a postele. Vzorník koženky pro pohovku nebyl ve velkém formátu.
Přehledný e-shop, skvělý servis. Na prodejně příjemná obsluha, umí poradit
Délka dodání zboží je příliš dlouhá
Super přístup prodejce na showroomu
Laxní přístup zaměstnanců s vyřizováním reklamace, až po několika urgencích se dalo vše do pohybu. Nyní je vše ještě v řešení a komunikace je OK...
Dlouhá dodací lhůta. Zboží bude dodáno za 10 týdnů. Doufám, že když na sedačku čekáme téměř čtvrt roku, bude následovat jen spokojenost.
rozlomený noha postele, nejde smontovat, nemáme zatím na čem spát
krabice se šrouby prolezlé od myší
Velký výběr potahových látek. Příznivá cena.
Na zboží stále čekám (objednáno před 7 týdny a čekací doba až 10 týdnů). Žádné info, jak objednávka pokračuje.
Pozitivní přístup paní prodavačky.
Sedací souprava je super. Látka také a komunikace s obchodem výborná.
široká nabídka, ochotný personál
delší doba dodání
zatím není co chválit
velmi dlouhá dodací lhůta
-velký výběr sedacích souprav a dobré ceny
- komunikace
Po sedmi týdnech od objednání nám dorazila sedací souprava, ale bohužel jsme při rozbalování zjistili , že je jeden díl poškozený, ihned jsem to reklamovala, ale jsem moc zklamaná z dlouhého čekání při reklamaci, komunikace je v pořádku, ale vyřizování je na hodně dlouhou dobu, pět dní trvalo než mi paní napsala jak bude reklamace řešena a to až na můj dotaz, pak víc než týden než si poškozený díl vůbec vyzvedli, takže jej odvezli po 14 dnech od nahlášení reklamace, čekáme další skoro dva týdny než nám opravený díl přijde, máme zprávu z minulého čtvrtka , že by měla být už opravená a v tomto týdnu ji výrobce doveze na sklad a že nám ji pak co nejdříve doručí, tak uvidíme, kdy se jí dočkáme. Paní z reklamace mi hned zpočátku psala , že když se posílá na opravu k výrobci , mají na reklamaci 30 dní od vyzvednutí, s čímž jsem nesouhlasila, ale myslím si, že to do měsíce od nahlášení stejně nestihnou. Je to na strašně dlouho a navíc zbývající díly sedačky nám stojí v obýváku už skoro měsíc a nemáme na čem sedět. Obchod podle mě tímto zbytečně přichází o zákazníky, je to škoda, jinak jsem byla spokojená, jak s pomocí při výběru, tak s komunikací obchodu ,nebýt této zdlouhavé reklamace objednám zde znova. Toto by mělo být řešeno rychleji!
Komunikace obchodu
Kvalitu předsíňové stěny EMI 22 bych ohodnotil jako zadarmo drahé. Nepřehledný návod, Špatné rozteče děr, po smontování nedrží desky přitažené, protože svorníky nelze dotáhnout - špatná rozteč děr, nefunkční pístové ovládání dveří - navrtáno daleko od dvířek, svorníkové šrouby se protlačily do pohledové strany desky - boule a praskliny atd.
