Rychlé doručení. Skvělý batoh.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodani,krasne baleni zbozi
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.rychlé dodání zboží
Nádherně zabaleno. Vše jako dárky. Určitě bude velká spokojenost.
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.Zboží krásně balené jako dárek
Krásné balení, příjemná slečna při doručení
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.rychlé vyřízení, kvalitní zboží
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.rychlost vyřízení objednávky
rychlost vyřízení objednávky, Za 2 dny a už jsem měla zásilku doma.
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.rychlost doruceni, krasne zabalene
Pěkné zboží
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.Rychlost
Rychlost
Balo to překvapení. Opravdu nádherně zabalená kabelka i s mašlí v krásné krabičce. S tímto jsem se ještě nesetkala. Děkuji moc.
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.Rychlost doddani
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.Velmi rychle dodání objednaného zboží.
Žádnou negativní zkušenost nemám.
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.Zboží hezky zabaleno, dodáno včas
Při objednávce jsem dostal do košíku zároveň náušnice k objednávce zdarma. Po zaplacení objednávky, ale již náušnice zde nebyly. Když jsem psal tuto skutečnost na zákaznické odd, tak jsem prý neměl nárok na náušnice, protože byly zdarma při objednávce nad 1600Kč (měl jsem objednávku za 1568). Pravidla jsou v pořádku, ale dozvíte se je, až po zaplacení. Náušnice se tedy v košíku neměli vůbec objevit, což nebylo zde SW pořešeno a tím jsem z radosti dostal zklamání bez nároku. Namítl jsem, že kdybych tuto skutečnost věděl dříve, rád bych i něco dokoupil (abych splnil podmínku), ale to už nebylo možné objednávka se připravovala a zákaznické odd na tuto možnost nereagovalo. Napsalo mi že je to nedorozumění. Tak jsem zaslal printscreen obrazovky, že to není nedorozumění, ale skutečnost. Dostal jsem tedy poděkování za upozornění s tím, že si toho cení.
Je škoda, že zák. odd nechtělo řešit chybu individuálně na straně dodavatele, když bylo zřejmé, že je SW chyba na jejich stránkách. Se zbožím (které dorazilo) jsem spokojen, ale z radosti a zároveň zklamáním s nemožností to dořešit, něco co dostanete jako "bonus" a po zaplacení se dozvíte, že nemáte na to nárok, přesto že nastala chyba se špatně nastavenými SW stránkami u dodavatele mě trochu rozesmutněla.
Nemluvě o nevyužitém kuponu, kde při registraci máte nárok na 15% slevu nákupu, ale když dorazí mail s kuponem, v hlavičce mailu je napsáno Extra sleva 15% po rozkliknutí mailu máte ale fyzicky kupon "pouze" na 10% slevu.
Což bych vůbec normálně neřešil, ale jelikož to byl zde první nákup, tak v tomto kontextu mě přijde, že dostanete méně, než co je Vám na začátku nabídnuto. Ač věřím, že takto to obchod opravdu nechtěl a snaží se nabídnou i tak dost, měly by se pak nedostatky řešit individuálně.
Opravdu by zde mělo SW odd. zapracovat více, aby zákazník počítal opravdu s tím, co mu je nabídnuto. Je to pak zbytečné negativní rozčarování.
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.Rychlost kvalita
rychlost dodání, formu zabalení, velká spokojenost
Zobrazit reakci obchodu Vuch s.r.o.kvalitní zboží, krásně zabaleno