Hlavička stránky
Logo obchodu Funidelia.cz

Funidelia.cz

247 hodnocení

53 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Došlo neúplné zboží ačkoliv sem zaplatila za celé a hlavně vůbec nekomunikují tudíž to nemíní ani napravit,nebudu riskovat že jim pošlu zpět neúplné zboží a nedostanu zpět celou částku kterou sem jim poslala na účet

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že jste obdrželi neúplný produkt. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Jsem naprosto v šoku.Přesto, že inzerují dodávku zdarma, při objednávce nad 2000,-kč,v potvrzovacím e-mailu účtovali 134,-kč. Byla jsem ochotná toto akceptovat. Dnes ale přišel email že zboží převzal dopravce, a poštovné činí už 3.485,-kč. Takže celková cena vyšplhala na téměř 8.000,-kč. Ještě jsem to nikdy neudělala, ale odmítnu zásilku převzít. Uvidím co bude dál.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Došlo k technické chybě a byly přidány nesprávné náklady na dopravu. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Velikost sedí, vzhled souhlasí se zbožím na fotce

Delší doba doručení

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děkujeme vám za sdílení vašich zkušeností! Jsme tak potěšeni, že jste dostali dobrou službu, a těšíme se, až se brzy uvidíme! Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Uplnecely proces nakupu,uz si tam nikdy nic neobjednam,jeste ze na dobirku,melo.prijit 23. Pak info o predani prepravci,to se nekonalo,opet posunuz termin,jednaji velmi klamave,uz nikdy vic,zbozi ue apanelska,pote jde z nemecka,to preden nereknou a garantuji rychle dodani!!!!!

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Děláme vše proto, aby naše zásilky byly doručeny včas, ale vzhledem k vnějším vlivům, na které bohužel nemáme vliv, občas zaznamenáme zpoždění. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Už 14dni čekám a jednu věc nemaj skladem a na mail jaksi neodpovídají furt oddalují termín.. bohužel peníze 2700,-sem.posilal předem.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Děláme vše proto, aby naše zásilky byly doručeny včas, ale vzhledem k vnějším vlivům, na které bohužel nemáme vliv, občas zaznamenáme zpoždění. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávku jsem vytvořil 18.9.2018, měla přijít 3.10.2018. Na konci září mi přišel email, že selhala dodávka zboží, a proto se datum dodání oddálilo. Stejná situace nastala 4.10.2018, opět oddálení data dodání. Dnes jsem si přečetl mnoho recenzí na tuto společnost a obávám se, zda objednané zboží bude kompletní, jestli tedy vůbec dorazí... Naštěstí jsem zatím nic neplatil.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Děláme vše proto, aby naše zásilky byly doručeny včas, ale vzhledem k vnějším vlivům, na které bohužel nemáme vliv, občas zaznamenáme zpoždění. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

V pondělí jsem si objednal a teď potom co čtu se obávám jestli vůbec dorazí včas .. máte někdo pro jistotu tel. Číslo na tento obchod?

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

asi jako jedna z mála jsem dostala celou objednávku vpořádku i když "jen" o 2 dny později.Platila jsem dobírkou i to možná mělo vliv na rychlost objednávky

vlasně nic

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Děláme vše proto, aby naše zásilky byly doručeny včas, ale vzhledem k vnějším vlivům, na které bohužel nemáme vliv, občas zaznamenáme zpoždění. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupil jsem oblek za 2000 kč a už to trvá déle jak 2 měsíce a bohužel peníze se jim vracet nechce.zbozi jsem zaslal zpet tak jak mělo být.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Názor všech našich zákazníků je pro nás důležitý a rádi to také našim zákazníkům dokazujeme. V tuto chvíli může být proces pomalejší, než bychom si přáli, ale zpracováváme každý případ individuálně. Prosíme vás proto o trpělivost. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží nepřišlo následující den za poplatek 300,- Kč, jak měli v podmínkách. Proto jsem stornovala objednávku a peníze stále nikdo neposlal. A to mají stránky a vše v ČJ, vše vypadá věrohodně, ale opak je pravdou. Neposilejte peníze předem!!!

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Názor všech našich zákazníků je pro nás důležitý a rádi to také našim zákazníkům dokazujeme. V tuto chvíli může být proces pomalejší, než bychom si přáli, ale zpracováváme každý případ individuálně. Prosíme vás proto o trpělivost. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Všem co něco přišlo od těchto podvodníků Gratuluji...Mě nepřišlo nic...A ani mi nikdo neodpovídá...

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Bohužel nemáme přístup k objednávkám, sledování přepravy nebo konkrétním informacím o produktu tady na Zbozi.cz. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

Ke komu se mohu pridat. Také sem objednala, zboží nepřišlo a peníze vrátit nechtějí.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Bohužel nemáme přístup k objednávkám, sledování přepravy nebo konkrétním informacím o produktu tady na Zbozi.cz. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

Přišlo úplně jiné zboží. Zboží bylo vráceno a měli poslat peníze na účet a bohužel se už nikdo neozval. Neodpovídají na email. Už to budou tři měsíce a nic se neděje.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Názor všech našich zákazníků je pro nás důležitý a rádi to také našim zákazníkům dokazujeme. V tuto chvíli může být proces pomalejší, než bychom si přáli, ale zpracováváme každý případ individuálně. Prosíme vás proto o trpělivost. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

zboží dorazilo, ovšem v roztrhaném obale, velikost absolutně neseděla. Vše jsem vrátila v zákonné lhůtě,ale oni peníze ne. Již 2 měsíce se s nimi o ně dohaduji. Asi je baví tímto způsobem okrádat zákazníky. Pozor na ně! Já podávám trestní oznámení.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Názor všech našich zákazníků je pro nás důležitý a rádi to také našim zákazníkům dokazujeme. V tuto chvíli může být proces pomalejší, než bychom si přáli, ale zpracováváme každý případ individuálně. Prosíme vás proto o trpělivost. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

DŮRAZNĚ všechny varuji před nákupem na tomto webu. Pokud zboží objednáte a předem zaplatíte, sice vám přijde, ale nekompletní a už dva měsíce žádám o vrácení peněz. Vše vypadá jako, že fajn - zeptají se vás na číslo účtu, pak dokonce tvrdí, že peníze již odeslali a stále dokola. Zvažuji podat trestní oznámení. Věřím tomu, že nejsem jediná, jenomže většina lidí to podle mého časem vzdá - ono totiž nejde až tak o velkou částku. U mě konkrétně o 219 Kč, ale pokud nás takových napálených je 1000, pak si to spočítejte...

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Názor všech našich zákazníků je pro nás důležitý a rádi to také našim zákazníkům dokazujeme. V tuto chvíli může být proces pomalejší, než bychom si přáli, ale zpracováváme každý případ individuálně. Prosíme vás proto o trpělivost. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace probíhá, i když neúspěšně. Communication takes place, though unsuccessfully.

Peníze za neodebrané zboží nedorazily ani po 3 měsících. Z komunikace (anglicky, sídlí ve Španělsku) vyplývá, že emaily nečtou pořádně. Příklad: Žádám je o potvrzení o platbě po tom, co tvrdili, že peníze poslali. Odpověď: Peníze pošleme. The money for the canceled order has not arrive after 3 months. Communication shows that they do not read the emails properly. Example: I ask the company for a payment confirmaion after claiming they sent the money. Answer: "We'll send the money"..

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Názor všech našich zákazníků je pro nás důležitý a rádi to také našim zákazníkům dokazujeme. V tuto chvíli může být proces pomalejší, než bychom si přáli, ale zpracováváme každý případ individuálně. Prosíme vás proto o trpělivost. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DHLZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Zásilkovna