Hlavička stránky
Logo obchodu Funidelia.cz

Funidelia.cz

247 hodnocení

53 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

dobře vypadající webové stránky

Na stránkách píší datum doručení a ve finále to tak není. Pokud chcete napsat nebo zavolat, zjistíte, že nikde nejsou kontakty. Ještě, že jsem objednávala na dobírku. Nedoporučuji tento eshop!

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děláme vše proto, aby naše zásilky byly doručeny včas, ale vzhledem k vnějším vlivům, na které bohužel nemáme vliv, občas zaznamenáme zpoždění. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

Hezky udělané stránky, nabízí se ve vyhledávačích na prvním místě, velký výběr, doručené zboží bylo kvalitní. Masky měly úspěch. Objednání bych doporučila pouze lidem, kteří mají do akce hodně času, týden před akcí je již málo a doručení se nemusí stihnout, což znamená velké zklamání. Platbu doporučuji pouze dobírkou, v případě, že dovezou po akci, nemusíte balíček ani převzít. Sama jsem měla v poslední době hodně dobrých zkušeností s českými e-shopy a nenapadlo mě podívat se na recenze firmy předem.

Na internetu uvádí datum doručení zboží, která neodpovídá skutečnosti. Objednávala jsem v pondělí velmi brzy ráno na sobotní karneval - bohužel předem zaplatila kartou přes 1000 Kč, ve středu po poledni mi přišel e-mail, že teprve balíček předávají dopravci. A v něm tento text, který nikde na webu není uveden a myslím, že je fér, aby o tom zákazníci věděli a mohli se rozhodnout: "POZNÁMKA: Pokud jste zvolili platbu dobírkou, doba zpracování objednávky jsou 3-4 pracovní dny. Sledování zásilky bude updatováno až ve chvíli, kdy váš balíček překročí hranice České Republiky (k tomu dojde tehdy, až váš balíček obdrží PPL kurýr, aby vám jej doručil). pamatujte prosím, že všechny zásilky jsou odesílány z Německa. " Bohužel až poté jsem začala hledat kontakt na e-shop, nikde telefon ani adresa, jen webový formulář pro kontakt. Zásilky jdou z Německa, takže další zdržení, se kterým jsem nepočítala. Na PPL mi řekli, že odesílatel zakázal vyzvednutí zásilky o víkendu a není to možné ani po příplatku z naší strany. Po velkých nervech balíček doručen PPL v pátek, ale to jen díky obrovské akceschopnosti PPL, které zvládlo balíček zaslaný ve středu odpoledne z Německa doručit v pátek ráno do Čech.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děláme vše proto, aby naše zásilky byly doručeny včas, ale vzhledem k vnějším vlivům, na které bohužel nemáme vliv, občas zaznamenáme zpoždění. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Lákají na velký výběr

Objednávala jsem kostým na karneval, tento e-shop jsem vybrala, protože uváděli doručení do 2 dnů. Bohužel omyl, 12 jsem objednala a po dvou dnech mi došlo, že balíček expedovali a přijde ta 3-4 pracovni dny. Šok, syn byl bez kostýmů a bez karnevalu, velké zklamání. Doručení i tak nikde. Komunikace děs, odpověď nepřijde ani v češtině. Měla jsem tedy po týdnu nahánění balíček odmítnout. To už bylo u nás po karnevalu. Že vrátí všechny peníze. Balíček mi tedy ani nedorazil, poslali ho rovnou zpět. Dnes došla po měsíci částka, která ovšem neodpovídá, tudíž opět řešit. Bude to asi běh na dlouhou trať. Nikdy už bych tam neobjednala! Mrzí mě, že jsem nečetla recenze před objednáním. Telefon nemají, takže vše jen mailem. Sídlo mimo ČR.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děláme vše proto, aby naše zásilky byly doručeny včas, ale vzhledem k vnějším vlivům, na které bohužel nemáme vliv, občas zaznamenáme zpoždění. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Vše proběhlo v pořádku, ačkoliv mě níže uvedené komentáře dost vyděsily. Platila jsem předem. Zboží jsem objednávala v pondělí, dle informace na stránkách mělo dorazit do středy. Ve středu jsem písemně urgovala objednávku, že zboží nutně potřebuji do pátku, jinak že již nemusí zasílat a peníze chci vrátit zpět na účet. Ještě ten den jsem měla odpověď, že balíček je na cestě, ze skladu v Německu a že do pátku dorazí. Je pátek a balíček mám :)

Ty nervy :D Doba doručení delší, než se uvádí na stránkách

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děkuji za milý komentář! Je dobré slyšet, že jste objednávku obdrželi správně a že naše služba splnila vaše očekávání. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Zboží přišlo v naprostém pořádku jak kvalita tak velikost. Platili jsme na dobírku

Datum doručení slibovali na pátek 22.2.19 po telefonickém upozornění, že kostým potřebujeme nejdele v sobotu, jinak zboží nechceme nás teď v sobotu 23.2.19 probudilo ppl, takže sice problém, ale ihned vyřešen.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děkujeme vám za sdílení vašich zkušeností! Jsme tak potěšeni, že jste dostali dobrou službu, a těšíme se, až se brzy uvidíme! Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Dobry den, pridam jedno pozitivni hodnoceni. V patek jsem objednala pro synka kostym na karneval. Ihned doslo potvrzeni objednavky a i potvrzeni platby. Nasledne byla v systemu objednavka presunuta do stavu pripravy pro expedici. O vikendu se logicky nic nedelo. V pondeli rano prisla zprava, ze zbozi bylo odeslano a ze prijde behem 3-4 dni, ze jde ze skladu z Nemecka a ze z PPL se ozvou v okamziku, kdy balik prekroci hranice. Je streda a synek mi tu v kostymu spokojene beha. Kostym prisel standartne zabaleny. Vse naprosto v poradku. Az na ty nervy po precteni teto diskuze :-)

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děkujeme, že jste nás ohodnotili, a vítejte ve Funidelia! Jsme tak rádi, že jsme překročili vaše očekávání. Těšíme se, až se brzy uvidíme! Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Objednala jsem si před Vánoci hrneček, který však přišel rozbitý (což bylo zřejmě proto, že se před Vánoci převáží o dost víc věcí). Hned na to jsem objednala ten stejný a za starý požadovala peníze. Ty mi zhruba za měsíc přišly, všechno tedy bylo v pořádku.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děkujeme vám za sdílení vašich zkušeností! Jsme tak potěšeni, že jste dostali dobrou službu, a těšíme se, až se brzy uvidíme! Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Kostymy na maskarni co jinde nesezenu. Spis me zarazi hodnoceni uzivatelu ze objednali neco na dobirku kdyz to nikdy eshop ani nenabizel. Neobjednavam poprve kostym na maskarni. Vzdy byla nutna platba predem..

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děkujeme vám za sdílení vašich zkušeností! Jsme tak potěšeni, že jste dostali dobrou službu, a těšíme se, až se brzy uvidíme! Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží mi dorazilo na dobírku za 551.kc.Ale nějaký tretky,které jsem si neobjednala..Az teď čtu a žasnu.Tak jsem taky náletela podvodnikumPritom jsem byla vždy obezřetná...teď jsem byla hloupé duveriva

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že jste měli důvod podat stížnost. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Jsou to obyčejní zloději!!! Nechají si poslat peníze pak zruší objednávku a už neuvidíte ani zboží ani peníze..

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Názor všech našich zákazníků je pro nás důležitý a rádi to také našim zákazníkům dokazujeme. V tuto chvíli může být proces pomalejší, než bychom si přáli, ale zpracováváme každý případ individuálně. Prosíme vás proto o trpělivost. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Jen to jak jsou vyčůraní

Naprosto všechno,komunikace žádná,zboží po zaplacení žádné a peníze nevráceny,nic,chci podat trestní oznámení

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že jste měli důvod podat stížnost. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Zboží přišlo o den dřív

Nervy po přečtení diskusí, kde se psalo že zboží nedorazí nebo bude poničené

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Moc děkuji za vaši recenzi. Jsme velmi rádi, že jste s nákupem spokojeni, a těšíme se, až se brzy uvidíme! Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

absolutní amatérismus hraničící až s podvodem - defacto neexistuje zákaznický support a nemáte absolutné možnost, kde si stěžovat, reklamovat, popř. něco řešit. Rozhodně se jim vyhněte !!!

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že jste měli důvod podat stížnost. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Nekomunikuji! Pokud je vás víc ozvěte se kol.lucie@seznam.cz, už vic lidi chce podat trestné oznámení.objednala jsem tričko za 748,- a nemám nic.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že jste měli důvod podat stížnost. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Nemnoho

Popis zbozi neodpovidal. Roztrzena bedna, potazmo spatne zabalene zbozi.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že jste měli důvod podat stížnost. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

-docela rychlá dodávka zboží -zboží přišlo komplet -když se vyskytl problém, dobře komunikovali a ještě mi poskytli slevu na další objednávku

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Děkuji za milý komentář! Je dobré slyšet, že jste objednávku obdrželi správně a že naše služba splnila vaše očekávání. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo nekompletní, špinavé. Ani jsme ho nevyndali z krabice a poslali jsme ho zpět. Už je to 14 dní a ani čárka. Podle komentářů peníze zřejmě očekávat nemám. Rád se přidám, bude-li někdo podávat trestní oznámení.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že jste měli důvod podat stížnost. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

chtěla jsem zrušit objednávku,2x jsem jim psala nikdo absolutně nereagoval,už si nikdy u nich nic neobjednám.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Obchod objednávku 2 masek postupně jednu po druhé zrušil. Přitom na jejich stránkách bylo zboží nadále dostupné dokonce s poznámkou "zbývá jen několik posledních kusů". Považuji za neseriózního dodavatele.

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Bohužel nemáme přístup k objednávkám, sledování přepravy nebo konkrétním informacím o produktu tady na Zbozi.cz. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Obchod si zrušil objednávku. Udával důvody 3 důvody. 1) zrušeno zákazníkem - nerušil jsem 2)nebyla doručena platba do 7 dnů. - objednávka zadána na dobírku 3) nevěrohodná adresa - adresa zadána v pořádku. A všude dohledatelná. Tady u jsem si říkal co to je za kkt. Takže když nejsou schopni z nějakého důvodu doručit. Tak to svedou ještě na Vás. a zruší objednávku

Funidelia.czZobrazit reakci obchodu Funidelia.cz

Vážený zákazníku, Je nám velmi líto, že nejste spokojen s našimi službami. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím online formuláře a náš tým zákaznických služeb vám co nejdříve odpoví. Odpovídáme během 24 pracovních hodin během pracovních dní. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Funidelia Team,

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DHLZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Zásilkovna