Hlavička stránky
Logo obchodu Philips.cz

Philips.cz

41 hodnocení

68 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

doprava zdarma rychlost dodání akční slevy prodloužená záruka zdarma

Nahlásit
Nahlásit recenzi
1 EPEpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Týden od objednání a zaplacení zboží, mi přišel e-mail, že se má objednávka zdrží. Psala jsem tedy do obchodu, že chci odstoupit od smlouvy. Bylo mi odpovězeno, že odstoupení od smlouvy není možné a že mi peníze vrátí až v momentě, kdy se jim mnou nepřevzaté zboží vrátí zpět. Takové jednání obchodu je opravdu velice neprofesionální. A rozhodně obchod nedoporučuji.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží dorazilo rychle.

Krabice se spotřebičem nebyla nijak zabalená. Prostě nalepili přepravní štítky přímo na originální obal. Sundat to samozřejmě pořádně nejde, takže jako dárek budu předávat oskubanou krabici. Příště raději koupím jinde.

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Je nám líto, že nejste spokojen/a se způsobem, jakým posíláme zboží z našeho e-shopu. Vždy se snažíme mít na zřeteli mimo jiné ekologii. To se odráží ve všech našich činnostech, tedy i v logistice zboží. Proto jsme se rozhodli zasílat výrobky zabalené pouze v originálním obchodním balení, bez dalšího obalu, a nezatěžovat zbytečně přírodu. Jako kompenzaci za tento malý obalový diskomfort nabízíme dopravu zdarma na všechny objednávky v e-shopu. Doufáme, že naše rozhodnutí pochopíte a štítek na obalu výrobku Vám nezkazí náladu. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. Tým Philips

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

V pondělí objednáno, v úterý expedováno a ve středu mám již produkt doma. :-)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vlaplodikovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Místo předem zaplaceného Philips Lumea Series 9000BRI958/00 IPL za 11200 Kč, dorazila krabice s "hadrama". I po druhé telefonické výzvě Philips neprojevuje zájem uvést vše do pořádku. Budu informovat ČOI, případně podám žalobu. Eshop nikdy více, obzvláště při koupi zboží vyšší hodnoty. Důležité číst recenze, zpětně koukám, kladné pouze anonymní.

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Dobrý den, děkujeme za sdílení zkušeností. Je nám líto, pokud jste neobdržela požadované zboží. Vždy jsme ochotni naším zákazníkům co nejvíce pomoci vyřešit problematické situace. Neváhejte nás kontaktovat na tomto odkaze: Případně je možné nás kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci). Jsme Vám k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00). V komunikaci prosím uveďte číslo objednávky, e-mailovou adresu, pod kterou jste objednávku provedla a fotografie obdržené zásilky. Společně vyřešíme případ k Vaší, co největší, spokojenosti. Tým Philips

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Internetové stánky hrůza!

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že nejste s naším e-shopem spokojený. Budeme rádi za podrobnější recenzi, abychom věděli, v čem se přesně zlepšit. Tým Philips

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jitka smerdovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Koupila jsem v akci sonický kartáček pro syna - měl dostat plyšáka. A teď přichází velké ALE! Pokud plyšáka chcete, musíte výrobek zaregistrovat a plyšák přijde dodatečně ALE! Stránky na registraci výrobků nefungují, na lince jsou arogantní a doslova mi řekli : my víme, že nefungují tak co. Arogance až hrůza! Odmítají řešit problém, proto výrobek budu vracet ať si ho strčí do..... A já si zakoupím jiný.

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Dobrý den, Jitko, děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojena s pravidly akce. Plyšáka Sparklyho je možné získat pouze v rámci akce. Každá akce mívá své podmínky, které je potřeba splňovat. Pro získání Sparklyho je potřeba splňovat několik podmínek, mezi nimiž je i včasná registrace kartáčku přímo do akce. Do této chvíle jsme nezaznamenali potíže na našich stránkách s nyní probíhající akcí. Pro řádné provedení registrace můžeme doporučit registraci provést nejlépe skrze počítač. Skrze telefon/tablet může docházet k potížím s rozhraním. Na počítači vymažte mezipaměť využívaného internetového prohlížeče (klávesovou zkratkou CTRL+SHIFT+DEL) a registraci proveďte skrze anonymní okno prohlížeče (CTRL+SHIFT+N). Registrujte prosím přímo skrze odkaz akce. Také se prosím ujistěte, že vkládáte doklad o koupi ve správném formátu a vhodné velikosti. Po správně provedené registraci Vám přijde e-mail, ve kterém bude uvedeno, že po kontrole údajů Vám do 30 dní bude zaslán plyšák. Tým Philips

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Mádlepřed 5 lety
Doporučuji obchod

V neděli objednáno, v pondělí večer expedováno, ve středu pomocí DPD (zdarma) u mě. Navíc fén za akční cenu + slevový kód -20%. Komunikace s centrem podpory naprosto bez problémů, během 5 min vždy odpověď. V případě, že zboží chcete následně vrátit je doprava opět zdarma. Navíc možnost registrace produktu na stránkách. Za mě naprostá spokojenost - jsem zaregistrována na stránkách, kde mám po ruce faktury a objednávky. Určitě ráda přes Philips.cz nakoupím znovu :)))

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ivana Machackovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dodán rozbitý produkt, zaplacený předem. Absolutní nezájem vyřešit vše rychle a ke spokojenosti zákazníka. Dovoláte se pouze na Call centrum, kde vám pomoci nemohou. Na messengeru nezájem pomoci. Zákazník je obliben, jen kdyz kupuje a platí. Žehlička za 2.640 není a nejsou ani peníze. Nikdy více!!! A ikdyz zde nemam tu zelenou fajku,jsem skutečným zákazníkem, co si od Philips společnosti bohužel koupil výrobek....

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Dobrý den, Ivano, děkujeme za reakci. Mrzí nás, že jste obdržela poškozený produkt a že nejste spokojena s našimi službami (podpora). Vždy se snažíme naším zákazníkům co nejvíce pomoci, i v případě, že se jedná o takový problém. Pokud dojde k takové situaci, kterou popisujete (obdržení rozbitého produktu), případ řádně prověříme, požádáme Vás o doplnění fotografií, informací a následně nabídneme vhodná řešení (většinou se jedná o vrácení produktu a tím pádem vrácení peněz). Pokud jste se s kolegy na tomto řešení dohodla a peníze Vám doposud nedorazily, doporučím Vám naše kolegy opět kontaktovat na tomto odkaze: Případně je možné je kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci). Kolegové jsou k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00). Také doporučím zkontrolovat, zdali nebyly peníze již připsány k datu zakoupení produktu/provedení objednávky. K tomuto datu jsou peníze zpravidla připisovány zpět. Tým Philips

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Tranpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

přehledné stránky pravidelné akce doprava zdarma

komunikace a podpora na nízké úrovni expedice objednávek jedna z nejpomalejších bez ohledu na DPD recenze produktů na stránkách jsou nadhodnocené (promoce nebo recenze ze soutěží) doporučuji koupit produkty u partnerů, kde jsou i ceny nižší

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Dobrý den, Petře, děkujeme za recenzi. Je nám líto, že nejste spokojen s našimi službami. Budeme rádi, když byste nám pomohl je zlepšit a situaci více upřesnil. Co se týče recenzí, naši zákazníci nejsou nikterak ovlivňováni k tomu, aby sdíleli pouze pozitivní recenze. I v případě, že probíhá akce za sepsání recenze, není cílem sepsání recenze pouze kladné. Např. v případě akce „Vyhrajte produkt za recenzi“ je možné získat produkt za sepsání recenze jakéhokoliv rázu (pozitivní, negativní, neutrální). Zde bychom ještě uvedli, že akce týkající se recenzí jsou časově omezené a neprobíhají často. Zákazníci se vyjadřují ohledně našich produktů, tak jak jsou s nimi reálně spokojeni. Děkujeme za pochopení. Tým Philips

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Herberk 01před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nabízejí zboží v akci,ještě pošlou narozeninovy kupon a když si chcete objednat zboží, sleva se buď nenačte nebo nejde dokončit objednávka z důvodu neexistujícího registrovaného emailu,na který vám však, i když neexistuje neustále zasílají nabídky!!Na infolince doporučí změnit prohlížeč, problém zůstal stejný, další telefonát,poradili napsat email na infophilips.....,bez odezvy....,podvod a klamání zákazníka, nic víc, zboží nakoupím u jiného,důvěryhodného prodejce.

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Dobrý den, Herberk01, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že došlo k potížím s uplatněním kupónu a s dokončením objednávky na našem e-shopu. Můžeme Vás ujistit, že zákazníky neklameme. Situaci jsme opakovaně prověřovali a kód bylo možné v pořádku použít. Pokud jste se jej snažil uplatnit na telefonu/tabletu, tak v tomto případě může docházet k potížím s rozhraním. Ze stejných důvodů mohlo dojít k potížím s dokončením objednávky. V případě potíží nás vždy neváhejte co nejdříve kontaktovat nejlépe na tomto odkaze: Případně je možné nás kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci). Jsme Vám k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00). Vždy jsme připraveni podat pomocnou ruku. Tým Philips

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání, široká nabídka a skvělá cena

Philips.czZobrazit reakci obchodu Philips.cz

Děkujeme za nákup.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Doprava zdarma Doba dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání, přehlednost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Doprava zdarma Doba dodání Přehledný web

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlá doprava a dokonce zdarma bez omezení výše nákupu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Doprava zdarma, rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

DPD CZ

Kontaktní údaje