Rychlost dodání, komunikace
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
rychlost dodání
Rychlost dodání
Spolehlivost
arganové máslo
rychlost
rychlost odezvy a dodání
rychlost
rychlost dodání + výhodná cena
Rychlost
rychlost cena
rychlost
vše proběhlo v pořádku, kromě špatného přístupu do lékárny, pokud nejde zákazník pěšky.
U lékárny Benu v Brně na Kamenici není kde zaparkovat.
Všechno, komunikace, doručení,ochotný a vstřícný přístup
rychlost dodani
rychlost objednaného produktu k vyzvednutí
První objednávka rychlá jak blesk, druhá mě zklamala. Čekala jsem na ní 7 dní a to jsem si jí nechala poslat na prodejnu s osobním vyzvednutím. Tři položky v zásilce chyběly. Naprosto bez vysvětlení, včetně papíru, takže jsem strávila dost času zkoumáním, co mi vlastně chybí. Měla jsem toho hodně. Eshop není evidentně na větší zásilky stavěný, nákupní košík je při více položkách nepřehledný. Odpověď lékárny, že zboží nebylo v balíku, protože bylo vyprodané, beru jako výmluvu, protože bylo a stále je na eshopu skladem. Nejspíš to expedoval nějaký jouda, protože mi naopak přibalil o jeden vzorek zdarma navíc. Na to si nestěžuji, ale snad vám to nebude chybět... :) Každopádně bych očekávala, že když si něco objednám, že to dostanu, když je to ve chvíli objednávky skladem, anebo mě aspoň budete informovat o změně mojí objednávky!! Třetí objednávka ok, ve čtvrté opět jeden produkt chyběl! Opět bez vysvětlení... Tento eshop nedoporučuji.
Nic nemuzu pochvalit.
Objednala jsem si Vibovit na konci kvetna. Po vyzvednuti jsme zjistili, ze expirace Vibovitu je 9.6.2018! Poprosila jsem o vymenu v lekarne, kde jsem ten samy den Vibovit prevzala. Se slovy "to nejde" musite poslat postou jako reklamaci....fakt ma tohle smysl? Jit na postu poslat doporucene Vibovit a 30 dni cekat na uznani reklace, kdyz ho chcete jenom vymenit? Pouceni? Naposledy jsme neco objednavali pres eshop lekarny Benu.
Akční ceny
Obsah balíčku ve stavu puzzle.Alavis na klouby (1000 Kč) měl prasklé víko a obsah vysypaný mezi ostatním zboží.A krabice pri převzetí od PPL byla bez známek poškození,takže to bylo tak poškozené už zabalenéPsala jsem e-mail a nikdo se neobtěžoval nic řešit.Benu nikdy víc,raději si připlatím jinde!
přehledné stránky
sortiment
komunikace
doba dodání
Lékárna zrušila mou online objednávku s tím, že došlo ke špatnému promítnutí stavu zboží ze skladu - při objednávání již bylo vyprodané. Což by mi ani tak nevadilo, jako fakt, že tohle zjištění jim trvalo týden. Zrovna u zboží z lékárny bych čekala komunikaci pružnější. Myslela jsem, že během tří dnů ho budu mít objednávku doma a ne že za týden zjistím, že ho ani nemají a musím začít znovu jinde.
Když jsem hledala, kde jinde produkt objednat, na jejich stránkách stále bylo možnost ho objednat.
