Hlavička stránky
Logo obchodu tectake

tectake

104 hodnocení

72 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Hana Bartoňovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží objednáno 15 dní, doposud žádné zprávy k doručení nebo omluva za nedodržení termínu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Ze dokola k odpovědím na recenzi vkládají stejnou šablonu, jak je mrzí negativní recenze a pak si vyhodnotí, že za ně to bylo v pořádku. Rozhodně úspora času. O tom není pochyb, pokud v pořádku pro ně znamená agresivní komunikace a nezájem vyřešit.

Ve chvíli, kdy se objeví na jejich straně problém, neřeší, pokládají telefony. Útočí na zákazníka a snaží se mu podsunout, že to on na ně útočil a když jsou v koncích, tak si vymyslí, že byl k nim zákazník vulgární, byť vulgarity sám nezná a oni byli ti zdvořilí. Je k zamyšlení, proč většina negativních recenzí poukazuje na problém (ne)komunikace a autor to svaluje VŽDY na zákazníky. Mám pochopení, že se u všech odpovědí stydí uvést jméno a schovává se za tým. Chtělo by to zaměstnat lidi s praxí ,zkušenostmi, naučit je asertivitě a zdvořilosti, když to neznají z osobního života. Kdyby měly monitorované hovory, tak by si ověřili, jakých lži se dopouštějí .. Stojí za zamyšlení požádat operátora o nahrávku hovoru a prostřednictvím ČT Černých ovcí dokázat, jak mají svá tvrzení postavená na lži. . Nicméně u této firmy je důkazem jejich vlastní zrcadlení. Evidentně nemají daleko od vulgarit a proto raději pokládají telefon , protože se nedokáží ovládnout. . Zajímavé, stále stejná šablona : My nic, to zákazník. Je zřejmé, že je nad možnosti autora/ky za tým vyhodnotit situaci a zamyslet se s pokorou, proč mají tolik opakujících se negativních recenzí. Stačilo by proškolit a mohli by se přiblížit profesionálním eshopům aniž by museli útočit. Věřte, jde to jinde i bez toho.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barry 1994před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Po měsíci zboží nedorazilo.. ale jak se tak dívám recenze jsou samé špatné..

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí. Zvolila jste platbu předem, ale Vaše objednávka nebyla uhrazena, proto nemohla být expedována. V případě jakýkoli dotazů se neváhejte obrátit na náš e-mail: mail@ectake.cz S pozdravem a přáním pěkného dne Váš tým TecTake

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sylvie před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Jednání zaměstnanců, Dodali mi objednané zboží poškozené - stojan na truhlíky- jeden byl prasklý,. Po kontaktu se zaměstnankyní a odeslání fotografie mi bylo řečeno, že mi pošlou nový truhlík . Později mi sdělili, že mám zaslat celý komplet nazpět a že mi pošlou nový. jenže mezitím jsem si již do zbývajících zasadila přísady a tím bych vše zničila. Paní se kterou jsem později hovořila,mi řekla, že jí to nezajímá a položila mi telefon. Již bych si nikdy zde nic neobjednala a nedoporučila bych tuto firmu.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, vaše negativní hodnocení nás velice mrzí. Obrátila jste se na zákaznickou linku s dotazem, jak jsou řešeny reklamace. Na zákaznické lince Vám bylo sděleno, že reklamace mohou být řešeny výměnou dílů, výměnou kusu nebo vrácením částky, ale že jsou řešeny vždy individuálně a že je nutné napsat na e-mail reklamaci s číslem objednávky, abychom Vám mohli nabídnout adekvátní řešení. Bohužel u Vašeho produktu nebylo možné zaslat pouze díl, jak jsme Vám obratem na e-mail odpověděli. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne Váš tým TecTake

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martinek Michnapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Délka dopravy 5 dni ( psané 2-4dny) Poškozené zboží Špatná kvalita

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Na našich webových stránkách u každého výrobku máme dodací lhůty. U dobírky se jedná o 6-9 pracovních dní. Přejeme hezký den Váš tým Tectake

Nahlásit
Nahlásit recenzi
simona perlovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

O odkaz ke sledovani zasilky jsem si musela napsat.Info o doruceni zadne.Zbozi dorazilo po tydnu od platby a neuplné.Chybejici cast vyrobku.Ne sroubek ale celkem objemna cast.Coz uplne nepochopim.. Reklamaci vyrizuji, tak snad s nejakou rychlou zpetnou vazbou.S rychlosti a aktivitou pece o zakaznika u tohoto obchodu ale trochu pochybuji.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí. Vaše reklamace byla vyřešena obratem do 2 pracovních dnů. S pozdravem a přáním pěkného dne Váš tým TecTake

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radim Kovářpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Mlží a lžou, že zboží vrátila doručovací firma zpět. Tracking number ovšem nemají. Lžou. Je to nesolidní firma a nedoporučuji nic objednávat!!!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Minko 151před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikacia Ok

Neochota uznat reklamaciu aj ked bolo na prvy krat zrejme ze je to vada vyrobku Objednal som si kufor s naradim aby bolo vsetko pohromade v jednom kufri. Zamerne som si vybral system kde ma kazdy kus presne svoje miesto v drziaku aby bol v tom poriadok. Uz pri doruceni a otvoreni bol material povypadavany a pomiesany nakolko drziaky nedrzali ako mali. Skusil som ich tam teda povkladat a po zatvoreni a par prevrateni kufra”ziadne nasilie” som otvoril kufor a 70%veci bolo povypadavanych a pomiesanych. Vemaili mi povedali ze to nieje vada a na to sa reklamacia nevstahuje. Po vyzvani aby si po tovar poslali kuriera mi toto zamietli, mam to poslat na vlastne naklady(co je 1/3s ceny 21eur) a oni mivraria peniaze s cim som nesuhlasíl. Nikdy viac obchod s takymto pristupom Neodporucam.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí. Reklamoval jste nářadí, které manimulací při přepravě vypadlo z držáku, proto Vám bylo nabídnuto nové zboží nebo vrácen peněz, s čímž jste nesouhlasila požadoval neadekvátní slevu, kterou bohužel nelze nabídnout. Reklamaci jsme se tedy snažili vyřešit (výměna za nový kus nebo vrácení částky), pokud však zákazník nechce reklamaci řešit, nemáme možnost reklamaci vyřešit. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne Váš tým TecTake

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kateřina Navrátilovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nabídka zboží přehledný e-shop rychlost doručení

Bohužel z vlastní zkušenosti nemohu obchod Tec Take doporučit. 8.11.2020 jsem si zde objednala velkou šperkovnici se zrcadlem na klíč jako dárek k Vánocům pro maminku. Doba dodání na dobírku byla 6-9 pracovních dní. Zboží mi bylo doručeno nepoškozeno 13.11.2020 z čehož jsem měla nesmírnou radost. Z čeho jsem ale neměla radost bylo to, že zboží bylo poškozeno. Vrchní ucho šperkovnice bylo ulomené. Obratem jsem volala tuto skutečnost na infolinku, kde mi bylo řečeno, ať napíšu e-mail. Napsala jsem tedy e-mail i s fotodokumentací. Odpověď tentýž den, že poškozené zboží vyzvednou na vlastní náklady a zašlou nové (později změněno, že zboží vyzvedávat nebudou). Říkala jsem si, že stát se to může a nechala si poslat nové zboží. Následně jsem čekala 10 dní na nějaký e-mail o expedici nového zboží nebo na doručení nového zboží. Nic se nedělo, tak jsem 23.11.2020 urgovala e-mailem. Odpověď mi přišla následující den, že za zpoždění může přepravní společnost a slíbené doručení do konce týdne. Chápala jsem vzhledem k Vánočnímu shonu a situaci v ČR. 25.11.2020 mi bylo doručeno tedy nové zboží, opět balíček hezky zabalen - z venku nepoškozen. ALE zboží bylo opět rozbité. Vrchní víko šperkovnice celé pomačkané/dobouchané, koženka prasklá (asi následkem pádu) + jako bonus chyběl jeden ze dvou vnitřních šuplíků. Tohle už jsem si říkala, že to není možné. Opět jsem to volala na infolinku, kde jsem byla opět odkázaná na e-mail a slečna mi přísahala, že denně odesílají 1000ks této šperkovnice a já jsem jediná kdo to reklamuje. Na otázku, zda zboží před odesláním nekontrolují (kvůli chybějícímu šuplíku) mi slečna tvrdila, že kontrolují. Což pro mě byly zajímavé skutečnosti a naskočila mi myšlenka, co budou tito lidé dělat, až to rozbité otevřou např.: u stromečku?? A jak je možné, když to kontrolují, že to dojde tak jak to přišlo?? Každopádně jsem e-mailem tedy psala, žádost o další reklamaci a tentokrát i vrácení peněz na číslo účtu, jelikož mi tyto dvě zkušenosti stačily. O třetí pokus jsem ztratila zájem. Být ve stresu, že budu čekat další dva týdny než mi přijde zboží nové, jestli bude tentokrát v pořádku a kde ak budu shánět nové aby bylo pod stromečkem se mi upřímně nechtělo. Reklamace byla přijata, následující den jsem obdržela datum s vyzvednutím poškozeného zboží na 30.11.2020. Kurýr přijel, vyzvedl a odeslal zpět. 1.12.2020 mi přišel e-mail, že zboží bylo předáno. Ačkoliv jsem číslo účtu na vrácení peněz psala do e-mailu ze dne 25.11.2020, tak mi 4.12.2020 byl zaslán od Tec Tak e-mail o číslo účtu, odeslala jsem jej a čekala na vrácení peněz, které mi přišly dnes (8.12.2020). Ačkoliv zboží krásné za příznivé ceny, tak mě dvakrát po sobě stejné přišlo rozbité. Nezajímá mě proč, omluvy další nechci, na e-mailu jich mám dost. Obrázek jsem si udělala, jsem velice zklamaná a zde si určitě již nic nekoupím.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí a za tyto nepříjemnosti se Vám velice omlouváme. Reklamaci jsme řešili obratem a zboží bylo před odesláním kontrolováno. Stížnost tedy předáme na přepravní společnost, jelikož na šperkovnici běžně reklamace neevidujeme a požkozen tedy muselo být způsobeno zacházením kurýra nebo depa v dané lokalitě. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne Váš tým TecTake

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavla Sarafisovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Blesková doprava perfektně zabaleného zboží, komunikace, vysoká kvalita zakoupeného produktu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renatapavlickova 82před 5 lety
Doporučuji obchod

Zboží přišlo za 3 dny, přesně jak slibují na internetu. Na dotaz odpověděli během několika minut a křesílko vypadá stejně jako na fotografii, takže určitě nakoupím zase.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Grypřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Podprůměrná kvalita zboží a naprosto příšerný zákaznický servis. Tomuto eshopu se vyhněte obloukem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Musím velice pochválit zákaznický servis,jmenovitě slečnu nebo paní Terezu. Vyšla mi neskutečně vstříc a patří jí mé veliké díky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Příjemná komunikace, kvalita zboží a rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Kvalita výrobku, ochota zákaznického servisu, rychlé dodání, dopravce velice ochotný

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Komunikaci obchodu, široký sortiment

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, bezproblémovou komunikaci

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Krásné zboží

Polámané, špinavé a krabice celkově zničená od dopravy

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, velice nás mrzí Vaše průměrné hodnocení. Jménem dopravce se omlouváme za vzniklé komplikace. Pokud bylo zboží poškozené, rádi vyřešíme Vaši reklamaci k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne Váš tým TecTake.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

schránka poškrábaná reklamovat nebudu, již jednou jsem reklamoval a nabídli mi 75 korun slevu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží neodpovídalo kvalitě a na peníze už čekáme od 30.4.2019 zboží jsme zaslali zpět a zatím žádná reakce od prodávajícího ! Na Info linku se nedá dovolat ani ráno ani večer proste nikdy. NEDOPORUČUJI

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake

Dobrý den, Velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Naše zákaznická linka je dostupná PO-ČT 9:00-11:00 Podle Vašeho jména nemůžeme v systému objednávku dohledat. Obraťte se na nás prosím prostřednictvím emailu mail@tectake.cz Váš požadavek obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti. S pozdravem a přáním hezkého dne Váš tým TecTake.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PayPal, PayU, Raiffeisen banka)Platba kartou (Diners club, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převod

Doprava

DPD CZGLSPPL

Kontaktní údaje