Logo obchodu tectake

tectake

127 hodnocení

60 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Anonympřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jediné co mohu na obchodě pochválit je, že komunikoval a vrátil peníze.

Objednala jsem zboží na konci července. Zboží bylo dvakrát odesláno. V obou případech se nedostalo vůbec do ČR, zaseklo se kdesi v Německu a vrátilo zpět. Třetí pokus, po více než měsíci čekání, jsem odmítla.

František Darebník před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží (stříška nad dveře) absolutně nevyhovuje jakýmkoliv povětrnostním podmínkám. Při uplatnění reklamace kdy se stříška v podstatě rozletěla mě firma nechala řešit tuto věc s pojišťovnou

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží opravdu přišlo během pár dní

Kovová postel přišla bez návodu (naštěstí se dle obrázku na eshopu dala složit) Objednala jsem si kovovou postel s intergovaným roštem. Rošt se nasouvá na plastové pouzdra, která se nacvaknou do samotného rámu, bohužel stačí málo a nožičky, které drži pouzdro a rám při sobě, se zlomí. Při stěhování se nám tato pouzdra na lamely ztratila, chtěly jsme si zakoupit náhradní díly ale eshop je nenabízí. Nedoporučuji kupovat kovové postele s integrovanými rošty, přece jen to jsou plastové komponenty a při jakekoli události můžete celou postel hodit z okna nebo objednat náhradní díly z aliexpressu a čekat 2 měsíce. Navíc zákaznický servis (konkrétně tel.č.) funguje, respektive nefunguje asi tak že se vám ozve automat že probíhá údržba

Alik Beranekpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Kvalitní a spolehlivý obchod

Vůbec nic

Zdenek V 6před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji, údajně dodání zboží do dvou až čtyř dnů , samozřejmě nepřišlo, prý po vložení do košíku dodání šest a ž devět dní,nic takového tam není, hrozím se toho co přijde.

Hana Bartoňovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Zboží objednáno 15 dní, doposud žádné zprávy k doručení nebo omluva za nedodržení termínu.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Ze dokola k odpovědím na recenzi vkládají stejnou šablonu, jak je mrzí negativní recenze a pak si vyhodnotí, že za ně to bylo v pořádku. Rozhodně úspora času. O tom není pochyb, pokud v pořádku pro ně znamená agresivní komunikace a nezájem vyřešit.

Ve chvíli, kdy se objeví na jejich straně problém, neřeší, pokládají telefony. Útočí na zákazníka a snaží se mu podsunout, že to on na ně útočil a když jsou v koncích, tak si vymyslí, že byl k nim zákazník vulgární, byť vulgarity sám nezná a oni byli ti zdvořilí. Je k zamyšlení, proč většina negativních recenzí poukazuje na problém (ne)komunikace a autor to svaluje VŽDY na zákazníky. Mám pochopení, že se u všech odpovědí stydí uvést jméno a schovává se za tým. Chtělo by to zaměstnat lidi s praxí ,zkušenostmi, naučit je asertivitě a zdvořilosti, když to neznají z osobního života. Kdyby měly monitorované hovory, tak by si ověřili, jakých lži se dopouštějí .. Stojí za zamyšlení požádat operátora o nahrávku hovoru a prostřednictvím ČT Černých ovcí dokázat, jak mají svá tvrzení postavená na lži. . Nicméně u této firmy je důkazem jejich vlastní zrcadlení. Evidentně nemají daleko od vulgarit a proto raději pokládají telefon , protože se nedokáží ovládnout. . Zajímavé, stále stejná šablona : My nic, to zákazník. Je zřejmé, že je nad možnosti autora/ky za tým vyhodnotit situaci a zamyslet se s pokorou, proč mají tolik opakujících se negativních recenzí. Stačilo by proškolit a mohli by se přiblížit profesionálním eshopům aniž by museli útočit. Věřte, jde to jinde i bez toho.

Barry 1994před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Po měsíci zboží nedorazilo.. ale jak se tak dívám recenze jsou samé špatné..

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
Knespl Jpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel eshop nemohu doporučit.

Za zboží jsem platil online kartou, tudíž eshop sliboval touto metodou dodaní 2-4 dny. Realita byla taková, že zboží přišlo až za necelé 2 týdny. Nechápu proč si nedá obchod delší dobu dodaní, když viz recenze s tím má evidentně problém.. Co mě zklamalo nejvíce byla kvalita výrobku! Člověk si tak nějak si myslí, že když zboží je odesíláno z Německa, tak tam aspoň bude nějaká kvalita.. Realita je taková, že to spíš vypadá jak kdybych si zboží objednával někde z Wishe, akorát tedy ta cena tomu neodpovídá.. V mojím případě to byl box na polstry v hodnotě 6000Kč. Produkt velice špatně lícuje a byl i chybějící závit na jedné straně boxu. Argumentovat tedy cenou, že je to nějak levné v tomto případě nelze. Každopádne než podstupovat reklamaci, tak jsem si raději poradil svépomocí a produkt dal nějak dohromady.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
Sylvie před 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Jednání zaměstnanců, Dodali mi objednané zboží poškozené - stojan na truhlíky- jeden byl prasklý,. Po kontaktu se zaměstnankyní a odeslání fotografie mi bylo řečeno, že mi pošlou nový truhlík . Později mi sdělili, že mám zaslat celý komplet nazpět a že mi pošlou nový. jenže mezitím jsem si již do zbývajících zasadila přísady a tím bych vše zničila. Paní se kterou jsem později hovořila,mi řekla, že jí to nezajímá a položila mi telefon. Již bych si nikdy zde nic neobjednala a nedoporučila bych tuto firmu.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
Stefan Okruckypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

jen ze zboží přišlo

překupníci z Číny, nic víc!!!

Svobodova Anna 87před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nekvalitní produkty, jejich nerez nejde vůbec porovnat s kvalitními nerez produkty jiných značek. Rozbije se rychle. A v kombinaci s plastovými prvky už vůbec nejde komentovat, prostě hrůza. Zklamaná jsem až až. Netěsnosti at.d. Raději investujte peníze do dražších značek. Špatná komunikace. Doba doručení výrazně přesahuje slíbenou delší dobu doručení. Nejde na ně spolehnout. Bylo slíbeno 4-5 týdnu, původně 5 pracovních dnů. Pak se to prodloužilo na 7 týdnů.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
Martinek Michnapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Délka dopravy 5 dni ( psané 2-4dny) Poškozené zboží Špatná kvalita

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
simona perlovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

O odkaz ke sledovani zasilky jsem si musela napsat.Info o doruceni zadne.Zbozi dorazilo po tydnu od platby a neuplné.Chybejici cast vyrobku.Ne sroubek ale celkem objemna cast.Coz uplne nepochopim.. Reklamaci vyrizuji, tak snad s nejakou rychlou zpetnou vazbou.S rychlosti a aktivitou pece o zakaznika u tohoto obchodu ale trochu pochybuji.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
Radim Kovářpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Mlží a lžou, že zboží vrátila doručovací firma zpět. Tracking number ovšem nemají. Lžou. Je to nesolidní firma a nedoporučuji nic objednávat!!!!!

Minko 151před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikacia Ok

Neochota uznat reklamaciu aj ked bolo na prvy krat zrejme ze je to vada vyrobku Objednal som si kufor s naradim aby bolo vsetko pohromade v jednom kufri. Zamerne som si vybral system kde ma kazdy kus presne svoje miesto v drziaku aby bol v tom poriadok. Uz pri doruceni a otvoreni bol material povypadavany a pomiesany nakolko drziaky nedrzali ako mali. Skusil som ich tam teda povkladat a po zatvoreni a par prevrateni kufra”ziadne nasilie” som otvoril kufor a 70%veci bolo povypadavanych a pomiesanych. Vemaili mi povedali ze to nieje vada a na to sa reklamacia nevstahuje. Po vyzvani aby si po tovar poslali kuriera mi toto zamietli, mam to poslat na vlastne naklady(co je 1/3s ceny 21eur) a oni mivraria peniaze s cim som nesuhlasíl. Nikdy viac obchod s takymto pristupom Neodporucam.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
Kateřina Navrátilovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nabídka zboží přehledný e-shop rychlost doručení

Bohužel z vlastní zkušenosti nemohu obchod Tec Take doporučit. 8.11.2020 jsem si zde objednala velkou šperkovnici se zrcadlem na klíč jako dárek k Vánocům pro maminku. Doba dodání na dobírku byla 6-9 pracovních dní. Zboží mi bylo doručeno nepoškozeno 13.11.2020 z čehož jsem měla nesmírnou radost. Z čeho jsem ale neměla radost bylo to, že zboží bylo poškozeno. Vrchní ucho šperkovnice bylo ulomené. Obratem jsem volala tuto skutečnost na infolinku, kde mi bylo řečeno, ať napíšu e-mail. Napsala jsem tedy e-mail i s fotodokumentací. Odpověď tentýž den, že poškozené zboží vyzvednou na vlastní náklady a zašlou nové (později změněno, že zboží vyzvedávat nebudou). Říkala jsem si, že stát se to může a nechala si poslat nové zboží. Následně jsem čekala 10 dní na nějaký e-mail o expedici nového zboží nebo na doručení nového zboží. Nic se nedělo, tak jsem 23.11.2020 urgovala e-mailem. Odpověď mi přišla následující den, že za zpoždění může přepravní společnost a slíbené doručení do konce týdne. Chápala jsem vzhledem k Vánočnímu shonu a situaci v ČR. 25.11.2020 mi bylo doručeno tedy nové zboží, opět balíček hezky zabalen - z venku nepoškozen. ALE zboží bylo opět rozbité. Vrchní víko šperkovnice celé pomačkané/dobouchané, koženka prasklá (asi následkem pádu) + jako bonus chyběl jeden ze dvou vnitřních šuplíků. Tohle už jsem si říkala, že to není možné. Opět jsem to volala na infolinku, kde jsem byla opět odkázaná na e-mail a slečna mi přísahala, že denně odesílají 1000ks této šperkovnice a já jsem jediná kdo to reklamuje. Na otázku, zda zboží před odesláním nekontrolují (kvůli chybějícímu šuplíku) mi slečna tvrdila, že kontrolují. Což pro mě byly zajímavé skutečnosti a naskočila mi myšlenka, co budou tito lidé dělat, až to rozbité otevřou např.: u stromečku?? A jak je možné, když to kontrolují, že to dojde tak jak to přišlo?? Každopádně jsem e-mailem tedy psala, žádost o další reklamaci a tentokrát i vrácení peněz na číslo účtu, jelikož mi tyto dvě zkušenosti stačily. O třetí pokus jsem ztratila zájem. Být ve stresu, že budu čekat další dva týdny než mi přijde zboží nové, jestli bude tentokrát v pořádku a kde ak budu shánět nové aby bylo pod stromečkem se mi upřímně nechtělo. Reklamace byla přijata, následující den jsem obdržela datum s vyzvednutím poškozeného zboží na 30.11.2020. Kurýr přijel, vyzvedl a odeslal zpět. 1.12.2020 mi přišel e-mail, že zboží bylo předáno. Ačkoliv jsem číslo účtu na vrácení peněz psala do e-mailu ze dne 25.11.2020, tak mi 4.12.2020 byl zaslán od Tec Tak e-mail o číslo účtu, odeslala jsem jej a čekala na vrácení peněz, které mi přišly dnes (8.12.2020). Ačkoliv zboží krásné za příznivé ceny, tak mě dvakrát po sobě stejné přišlo rozbité. Nezajímá mě proč, omluvy další nechci, na e-mailu jich mám dost. Obrázek jsem si udělala, jsem velice zklamaná a zde si určitě již nic nekoupím.

tectakeZobrazit reakci obchodu tectake
Pavla Sarafisovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Blesková doprava perfektně zabaleného zboží, komunikace, vysoká kvalita zakoupeného produktu.

0

7209034976před 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

vše

Renatapavlickova 82před 4 lety
Doporučuji obchod

Zboží přišlo za 3 dny, přesně jak slibují na internetu. Na dotaz odpověděli během několika minut a křesílko vypadá stejně jako na fotografii, takže určitě nakoupím zase.

Platba

Online platby (PayPal, PayU, Raiffeisen banka)Platba kartou (Diners club, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převod

Doprava

DPD CZGLSPPL

Kontaktní údaje

Kategorie