Hlavička stránky
Logo obchodu Oazakabelek.cz

Oazakabelek.cz

1 728 hodnocení

98 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
lis.pro.led.úno.bře.dub.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost vrácení uhrazené částky.

Objednaná kabelka se přímo v nabídce produktu ve chvíli objednání pyšnila oznámením: „expedujeme do 24 hodin“ … a byl to i jeden důvodů, proč jsem si objednala zde. Bohužel, kabelka mi byla odeslána až za 5 dní .. Pokud je uvedeno 24 hod bez další jiné specifikace, tak 24hod je prostě 24hod a to v tomto případě dodrženo nebylo. Pro příště doporučuji nelákat na něco, co nejsme schopni a ochotni splnit-to je celé … :-) K dodanému výrobku: Zvláštně řešená podšívka – nekopíruje plně vnější tvar kabelky - neumožnuje pohodlně využít její kapacitu. Vyrobeno z velice tvrdé kůže – ale respektuji, že to je věc názoru. Kabelku jsem vracela, uhrazená částka vrácena včas a v pořádku.

Oazakabelek.czZobrazit reakci obchodu Oazakabelek.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Bohužel nejsou uvedeny žádné bližší údaje o objednávce, takže nevíme k jaké se hodnocení váže. Nicméně jsem si prošel za poslední měsíc vrácené zboží a zkontroloval data odeslání a dohledal tak objednávku, která by mohla být ta "Vaše". Vaše hodnocení nás mrzí, ale dovolím si na Vaše hodnocení reagovat, tedy pokud jsem si dohledal správnou objednávku. Expedice na Vaši objednávku nebyla provedena až za 5 dnů, ale 5 den od objednávky, tedy mezi Vaší objednávkou a expedicí jsou 4 jakoby prázdné dny. Zde je nutné zdůraznit, že první den po objednání - čtvrtek - byl státní svátek, následně pátek byl pracovní den, následuje sobota a neděle a následně v pondělí byla Vaše objednávka expedována, tedy druhý pracovní den od objednání. To už si myslím zní úplně jinak, než když napíšete, že jsme zboží expedovali zboží až za 5 dnů. Důvodem, proč zboží nebylo expedováno v pátek, ale "až" v pondělí je skutečnost, že v pátek se expeduje menší množství objednávek a balíčky pro Zásilkovnu tak nejsou zaváženy přímo na depo Zásilkovny, které je vzdáleno cca. 8 km od našich skladů, ale jsou podány na běžném podacím místě. A pokud jsou zásilky podány na běžném podacím místě Zásilkovny, jsou dopravcem sváženy na depo následující pracovní den, tedy v tomto případně v pondělí. Rozhodli jsme se proto, že balíčky pro Zásilkovnu nebudeme předávat v pátek na běžné podací místo, ale svezeme je spolu s víkendovými objednávkami přímo na depo Zásilkovny v pondělí, tedy zásilka se octne na depu ve stejnou dobu jako by se ocitl balíček podaný v pátek na běžném podacím místě. Pro zákazníka se dodací doba NEZMĚNÍ, jen jste email o vyřízení objednávky dostala v pondělí a ne v pátek. My si zakládáme na tom, že zboží expedujeme velmi rychle, o tom hovoří i desítky pozitivních recenzí pod tou Vaší. Je to naší snahou i cílem a děláme pro to vše. Samozřejmě ne vždy se to podaří, protože chyby se prostě stávají a nemusí být jen na naší straně, ale i třeba na straně dopravce, že nesveze zásilky, objeví se vada na zboží, kterou musíme řešit či se objeví chyba v systému dopravců a nelze předat data k zásilkám, apod. Ale jedná se o zpoždění v rámci nižších jednotek dnů, pokud by byla delší, zákazníky vždy kontaktujeme. Každopádně se Vám za opožděnou expedici omlouváme, je pravdou, že nebyla dodržena uvedená doba expedice 24 hodin. A omlouvám se, pokud reaguji na nesprávnou objednávku, ale Vaše hodnocení nedisponuje dostatečnými daty k tomu, aby ho bylo možné přiřadit ke konkrétní objednávce. S pozdravem Oázakabelek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marikapřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání , cena, kvalita výrobku!!!Hned jsem objednala další kabelku!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
to.monikapřed rokem
Doporučuji obchod

Vše ok,tak jak podle foto

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost zpracování objednávky i samotnou kabelku. Je krásná (až na ty střapce, ale ty já nemusím u žádné kabelky a dají se sundat :)))

Nahlásit
Nahlásit recenzi
a.belkopřed rokem
Doporučuji obchod

Rýchlosť doručenia, dôkladné balenie produktu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
birdypřed rokem
Doporučuji obchod

Szybka obsługa:-)

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Velký výběr kabelek skladem Rychlé zaslání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
milada.novpřed rokem
Doporučuji obchod

Pěkné zboží, vynikající komunikace s obchodem, rychlost dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
vera-benkovapřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost doručení, kvalita výrobku.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychle doručeno,perfektně zabaleno.Krásné zboží,dle mých představ,dobrá cena.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
suchnova.renatapřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
haficek13před rokem
Doporučuji obchod

Kabelka je velice krásná

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Vše super není co vytknout

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

ochota a vstřícné jednání, výborný obchod

Nahlásit
Nahlásit recenzi
bockay.josefpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlé vyřízení objednávky .

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jaruska14478před rokem
Doporučuji obchod

Rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
matlupkapřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost doručení

Zakoupená kožená peněženka je tvrdá a neohebná, těžko poznat jestli je z pravé kůže jak uvádí prodejce ,nebo z umělé.

Oazakabelek.czZobrazit reakci obchodu Oazakabelek.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi, Kůže může být zpracována mnoha způsoby a ve výsledku může mít různou tvrdost, od skoro jemné, měkoučké až po velmi tvrdou. Vaše peněženka je vyrobena z pevnějšího typu, proto je méně ohebná a tvrdá. Samozřejmě hraje roli i finanční stránka věci, Vy jste si zakoupil tu nejlevnější koženou pánskou peněženku na našem eshopu za částku 399,- Kč. Tato extra levná kůže pak bývá většinou právě tvrdšího charakteru, nicméně je to opravdu kožený výrobek. Hezký den Oázakabelek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ankakubpřed rokem
Doporučuji obchod

Kvalita zboží, rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Vše rychle vyřízeno a zboží přišlo v pořádku. Vše kvalitní.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
mirka.kotackovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDPD CZ

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje