- Do 3 dnů
- Doprava 99 Kč
- Doprava 99 Kč


















| Výrobce | Vredestein Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Celoroční osobní pneu Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Index nosnosti | 83 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index nosnosti (Li = Load Index) je bezrozměrné číslo, které odpovídá nominálnímu provoznímu zatížení pneumatiky v kg na jednu pneumatiku. | |
| Index rychlosti | H (210 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti). | |
| Přilnavost na mokru | B Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Brzdná dráha je delší o 3 m oproti třídě A. Jízdní vlastnosti pneumatiky na mokré vozovce v rozmezí A - G. Rozdíl mezi třídami A a G může znamenat až 30% zkrácení brzdné dráhy. | |
| Vnější hluk | 70 dB Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Hlučnost vydávaná pneumatikou v decibelech (dB). Třída hlučnosti je uváděna v podobě černých zvukových vln od jedné (tichá pneu) až do tří (hlasitá pneu). | |
| Dojezdová pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Ochrana ráfku | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Třída hlučnosti | B Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Přilnavost na ledu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Přilnavost na sněhu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Šířka pneu | 205 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Trojčíslí před lomítkem v milimetrech, které udává šířku běhounu při nominálním tlaku huštění a nominálním zatížení. | |
| Profilové číslo | 45 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech. | |
| Průměr disku | R16 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky. | |
| Datum uvedení na trh | 15. července 2020 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 1x | ||
| 4 | 0x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
-Na sněhu (15cm čerstvě napadaného) lepší vlastnosti než předchozí zimáky s klasickým vzorkem co se týká výjezdů, rozjezdů a brzdění. Lehce pomalejší reakce na zatáčení(kvůli chybějící podélné drážce), ale nutno říct, že to bylo v rychlostech kterýma bych s minulýma zimákama radši nejel. Celkově na sněhu čitelný a snadno předvídatelný chování. Nemam strach s nima jet na hory.
-Za deště výborně odvádějí vodu, aquaplaning fakt až při extrémních rychlostech, nebo v hlubokých loužích.
Přilnavost a reakce na zatáčení na úrovni lepší letní gumy, se zimníma se to nedá srovnat, zimáky na mokru k hnědý.
-Na suchu opět srovnatelný s lepší letní gumou, v mrazech na suchu mnohem jistější než zimní guma. V teplotách kolem 18°C pořád skvěle čitelné chování, ve vyšších teplotách jsem zatím neměl možnost vyzkoušet...
Zkoušeli jsme poprvé na naše auta celoroční pneu, podle testů už to pár let neznamená "celoročně špatně".=)
Na dvou stejných autech máme Hankook a Vredestein, a nejenže naprostá spokojenost, ale i velký překvapení jak dobře fungujou. Ve vetšině krajních schopností(letní/zimní specifika) jsou jen kousek pod prémiovou třídou letní/zimní pneu, ale celkově(univerzálně celý rok) fungujou prostě líp.
Zmizí nepříjemnosti typu v období zimních pneu vysoký teploty a mokro, nebo překvapivý mokrý mrazíky na začátku podzimu ještě na letních.
Fungujou tak dobře, že mají snad za všech okolností limit cca 50km/h nad limitem průměrnýho řidiče(kterej netuší limit ani svých pneu, ani svýho auta), a 70km/h v zatáčce a 30km/h na rovině nad limitem průměrnýho fotříka, co je přesvedčenej, že "..zimák je do deště lepčí, protože má hlubčí drážky a je jich víc voe..."...
Letní pneu funguje dobře v létě a ve zbytku roku za sucha(ano, i v menším mrazu na suchu oproti zimní, +7°C je marketingovej kec), zimní nejlíp funguje 4 dny v roce když je sníh, na všechno ostatní je tu masterca.....celoročka. Kvalitní celoročka!
Evropský 4S pneu jsou dělaný primárně na vodu - typická zima je tu mokrá, ne bílá, prší i v létě (proto dezén do V). Přidá se pár lamel navíc, kdyby bylo náhodou bílo(každá drážka pomůže pohybu vpřed/brzdění), a směs se udělá na průměrný roční teploty(proto se nežvejká jak zimák v létě a v zimě neztvrdne jak letní).
Za cenu 2 sad (pod)průměrných sezónních pneu je tu pneumatika na prémiový úrovni, která 359 dní v roce odvede lepší práci než letní/zimní guma. A těch 6 dní stejně nikam jet nechcete... ;-)
Pro bezpečnost všech na silnici, kupte radši kvalitní celoročky, než laciný letní/zimní. Přejíždění zimáků přes léto je ještě vetší prů-hnědá(blbě brzdí a zatáčí při všech rychlostech nad 18°C), než letní guma na sněhu (s tou se moc rychle hejbat nebudete).
Pro střední evropu je to ideální kompromis zajišťující v 95% situací nadstandardní schopnosti. Když někde potkáte sněhovou kalamitu, stejně to nakonec po-hnědá řidič, kterej neví co dělá...je jich tu pořád dost.














