- Skladem
- Doprava od 120 Kč
- Osobní odběr zdarma (1)
- Doprava od 120 Kč
- Osobní odběr zdarma (1)


















| Výrobce | Pneu Vraník Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Zimní osobní pneu Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Index rychlosti | T (190 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální rychlost, pro jakou je pneumatika stavěna. Pokud by byla překročena, přestane pneu být bezpečná. Indexy rychlosti se značí velkými písmeny. Nachází se na konci názvu pneumatiky za indexem nosnosti. | |
| Index nosnosti | 91 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Vyjadřuje maximální zatížení na jednu pneumatiku. Jde o bezrozměrné číslo, které najdete na předposlední pozici ve značení pneu. Minimální hodnota pro dané vozidlo je uvedena v technickém průkazu. Například pneumatika s indexem nosnosti 80 unese 450 kg. | |
| Dojezdová pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Jsou určena pro větší zátěž, než je u daného rozměru běžné. Nejčastěji se používají u SUV a dodávek. Výrobci používají různá označení (EXL, RFD), nejrozšířenější je však XL. | |
| Ochrana ráfku | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Přilnavost na ledu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Šířka pneu | 195 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Označuje šířku pneumatiky při předepsaném tlaku a zatížení vozidla. Hodnota se uvádí v milimetrech a ve značení pneumatiky se nachází před lomítkem. | |
| Profilové číslo | 65 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Jde o procentuální poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice. Platí tedy, že čím nižší číslo, tím tenčí pneumatika je. Ve značení pneu se uvádí za lomítkem. U profilového čísla 55 pneumatiky o šířce 205 mm je tedy výška profilu 112,75 mm. | |
| Průměr disku | R15 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Označuje průměr disku (ráfku) v palcích. 1 palec se rovná asi 25,4 mm. V názvu pneumatiky se vyskytuje s písmenem R (např. R17). To znamená radiální konstrukci pneu, jiná se ale dnes prakticky nepoužívá. | |
| Na Zboží od | 8. dubna 2013 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 41x | ||
| 4 | 7x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dobrý záběr na sněhu mám je už na třetím autě a spokojeost
Mírně hlučné
Kdo je zná, ví proč je používá
Nejlepší na zimu v horských oblastech. Používám řadu let a naprostá spokojenost. Když soused nevyjede já ano. Sníh, námraza, břečka Vraník zvládá vše.
Mírná hlučnost na suchu jako daň za spolehlivost
Absolutní top
Nejlepsi gumy do hor
Hlucnost
Přilnavost i na ledu, používám již léta jsem absolutně spokojen.
Kvalita a jízdní vlastnosti na sněhu a ledu do kopce.
Hlučnější při rychlé jízdě, ale to z důvodu přilnavosti.
Jsem velmi spokojen, funkčnost v horském prostředí.
V záběru na sněhu nemá konkurenci.
Není to pneu na dálnice a holé silnice. Vysoká hlučnost.
Pokud se většinou jezdí na kratší vzdálenost (100 km) a zejména na horách mohu rozhodně doporučit.
Hluboký vzorek
Záběr na ledu
Záběr na blátě
Trošku hlučnější
Hlučnost
Nej guma na zimu do hor, nic pro pražáky co courají po Václaváku. Máme to na všech autech a v Jizerkách supr. Už několik let.
Není to guma na denní lítání po dálnici, ale město, břečka, sníh, led, kopce, hory.
S touhle gumou vytáhneš zapadlýho pražáka v SUV 4x4 klidně ve Špindlu ze závěje :-)
Výborné na sněhu, náledí i blátě
Hlučnější
I přes hlučnost na zimu ideální
Vraník HPL4 jsem již měl, ke mě do Jizerských Hor luxus, auta na Sava Eskymo s tím můžu tahat ze závějí a nyní jsem zkusil na doporučení Green Diamond. Neskutečný rozdíl. Na sněhu a břečce jako vždy dokonalé a jak byla ledovka, tak se výtečně osvědčily. Jako by mě někdo neustále podsypával písek pod kola. Kde auta stála, já jel jak v létě. Na suché silnici ve městě nejsou slyšet o nic víc než běžné zimáky a spotřebu v zimě neřeším, ta je vždy vyšší. Raději jet o půl litru za víc a vyjet a dojet v pořádku.
Mají mnoho lamel a i v mínus 10 jsou krásně měkké.
Toto nepíšu jako zápor. Existují gumy letní, zimní, univerzální a Vraník HPL4. Toto je samostatná kategorie do hor. Pro pražáka k ničemu i kdyby jel do hor, protože na sněhu stejně neumí, ani s řetězama.
Na dálnici se s nima jet dá v pohodě, ale ne 150. Kdo jezdí denně 100km dálnici tak nebrat. Toto jsou vážně ZIMNÍ gumy do hor.
Pro mě na zimu nejlepší volba.
Výjimečná přilnavost na všech površích
Vyšší hlucnostn
Naprosto skvělá guma která určitě nezklame i přes vyšší hlučnost je komfort jízdy v zimě perfektní
Pro vyšší bezpečnost a kvalitu přilnavosti v extrémních podmínkách.
Vinikající schopnosti na sněhu a ledu používám více jak 10 let
Spolehlivé v těžkých sněhových podmínkách
Protektory, tudíž více závaží na vyvážení
Nejlepší pneu, na kterých jsem doposud jezdil.
Super sedi jen tak neujede na snehu a brečce za me super guma
Jedine co je minus ze trošku vic hučí ale me to neva
Vynikající záběr na ledu, sněhu i břečce
Bezpečnost
Jistota
Vyšší hlučnost
Protektor
Nevhodné na dlouhé trasy a do města
Vhodná do horských oblastí a kopcovité krajiny, kupuji na všechny auta, která vlastním, žádné problémy se doposud nevyskytli, jen a jen spokojenost.
Tato pneumatika nemá obdoby všude vyjede už je používám na všech autech Passat ,Škoda , Vento 6 let a nic jiného na zimu tuto pneu nepřekoná .Na ledu neustřelí když jedete rozumně jelikož pořád jsou karbidy křemiku vidět v pneu doporučuji .Cena super
jsou hlučnější to je jediná nevýhoda ale přehlédnutelná .jen škoda že někdo nedělá na nové pneu ale nevadí .
Kdo hodně jezdí v zimě tak at neváhá koupit neprohloupí
Letitá pozitivní zkušenost.
Výborné jízdní vlastnosti jak na sněhu tak na ledu, díky použité směsi.
Bohužel výroba pouze jako protektor.
Nejlepší zimní pneu .














