- Skladem
- Doprava od 129 Kč
- Osobní odběr 20 Kč (1)
- Doprava od 129 Kč
- Osobní odběr 20 Kč (1)
















| Kategorie | Zimní osobní pneu Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Index rychlosti | H (210 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální rychlost, pro jakou je pneumatika stavěna. Pokud by byla překročena, přestane pneu být bezpečná. Indexy rychlosti se značí velkými písmeny. Nachází se na konci názvu pneumatiky za indexem nosnosti. | |
| Index nosnosti | 91 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Vyjadřuje maximální zatížení na jednu pneumatiku. Jde o bezrozměrné číslo, které najdete na předposlední pozici ve značení pneu. Minimální hodnota pro dané vozidlo je uvedena v technickém průkazu. Například pneumatika s indexem nosnosti 80 unese 450 kg. | |
| Dojezdová pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Ochrana ráfku | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Přilnavost na sněhu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Přilnavost na ledu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Šířka pneu | 205 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Označuje šířku pneumatiky při předepsaném tlaku a zatížení vozidla. Hodnota se uvádí v milimetrech a ve značení pneumatiky se nachází před lomítkem. | |
| Profilové číslo | 55 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Jde o procentuální poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice. Platí tedy, že čím nižší číslo, tím tenčí pneumatika je. Ve značení pneu se uvádí za lomítkem. U profilového čísla 55 pneumatiky o šířce 205 mm je tedy výška profilu 112,75 mm. | |
| Průměr disku | R16 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Označuje průměr disku (ráfku) v palcích. 1 palec se rovná asi 25,4 mm. V názvu pneumatiky se vyskytuje s písmenem R (např. R17). To znamená radiální konstrukci pneu, jiná se ale dnes prakticky nepoužívá. | |
| Produktové číslo | PZ068 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 8. dubna 2013 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 23x | ||
| 4 | 2x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
super pneu
terén
Po velmi dobrých zkušenostech z předešlých dvou zimních sezon na Fordu Fusion, jsem uvedené protektory obul i na letošní druhé auto Fiat 500L. Jezdím na chalupu, která je dostupná jen po lesní cestě a často jezdím s nákladním přívěsem. Než jsem začal používat tyto protektory, tak jsem musel jezdit na chalupu přes zimu výhradně Subaru Outback 4x4. Protektory mají výborné záběrové vlastnosti na ledu, hlubokém sněhu i blátě. Na suché silnici jsou rovněž dobré a ani nejsou příliš hlučné.
Nic podstatného jsem nezaznamenal.
Trakční vlastnosti auta s předním pohonem, které mají obuté tyto protektory ze směsi Green Diamond se téměř vyrovnají pneumatikám s hroty. Pneumatiky s hroty jsem si vyzkoušel při pobytu ve finském Laponsku za polárním kruhem, kde je toto obutí přes zimu povinné.
Jako na sníh a na led do tahu (utažený sníh na silnici) je to neskutečná rolba. To co jsem měl předtím problém se zimními Continentaly se rozjet, teď jedu jak na suchu. Bál jsem se toho, že na dálnici budou pneu velmi hlučné, ale rozdíl je nepatrný. Brzdění je na sněhu a ledu také nesrovnatelně lepší. Koupeno před týdnem takže obsáhlejší recenzi psát nebudu. To co jsem od nich očekával je splněno a možná ještě o trochu víc. Jízdy prováděny v Jizerských horách, na silnicích kde jsem předtím už potřeboval řetězy, teď jezdím bez. (pro srovnání Volvo V 70 pouze přední náhon). A samozřejmě cena!!!
Zatím nic. Uvidíme jak dlouho mi protektory vydrží.
Bezva guma na zimu a na sníh. Kdo potřebuje vyjet a nezapadnout na horách. Za velmi slušný peníz. Spotřebu neřeším.
Vzorek je až do hran tak že super drží v zatáčkách. Maximální spokojenost
Technik v pneuservisu říkal že prý se hůře vyvažují
Za mě TOP
Nejlepší pneu do horské oblasti. Mam je na Passatu 4Motion a vyjedu úplně vše.
Hlučnější a max tak do 100km/h. Není to na jízdu po dálnici.
Výborná trakce v hlubokym sněhu v kombinaci se 4x4
Na silnici hezky drží, dokonce se nehne ani při předjíždění přes břečku
Na namrzlé silnici si hezky drží stopu a i brzdění j znatelně lepší...
Jsou trochu hlučnější
Vranik green Diamond... Obouvam už několik let a nemůžu tomu nic vytknout co se týče jízdních vlastností...
Ještě hezky funguje sava to Eskimo s3 ale spíš na čistý a uklizeny silnici :) ale třeba Barum polaris sem sundal v pulce sezóny protože to bylo jak kdybych si na disky namotal zahradní hadicu :/
Super grip
Hlučnost
Vyhrabe se na sněhu všude, lépe než mnohem dražší pneu. Dobře čistí drážky.
Hlučné, že to víc nejde. Ale aspoň plaší zvěř.
Na suchu drží asi jako letní v zimě, při trochu svižnější jízdě.
Super guma na auta poslední míle do podhůří a hor. Bezkonkurenčně nejlepší poměr cena / výkon.
Vraníky kupuji již léta a jsem s nimi nadmíru spokojen, kam jiní nevyjeli já bez problému ano.