Typ motoru elektromotorModel konstrukčně vychází z typu Slash 4x4, ale už v základu je vybaven mnoha tuningovými díly, jako jsou duralové, modře eloxované těhlice a závěsy kol, stabilizátory přední i zadní nápravy, velkoobjemové tlumiče apod. Jako pohonnný akumulátor je možné použít sadu až 3S LiPol se kterou model dosahuje až 60km/h.
Model konstrukčně vychází z typu Slash 4x4, ale už v základu je vybaven mnoha tuningovými díly, jako jsou duralové, modře eloxované těhlice a závěsy kol, stabilizátory přední i zadní nápravy, velkoobjemové tlumiče apod. Jako pohonnný akumulátor je možné použít sadu až 3S LiPol se kterou model dosahuje až 60km/h. Základem podvozku je vana z pevného plastu plněného skelnými vlákny. Rozmístění pohonného motoru a akumulátoru je řešeno s ohledem na dokonalé rozložení hmotnosti vůči těžišti podvozku. Celá konstrukcě šasi je podřízena jednoduché údržbě, případně opravě při zachování dostatečné pevnosti. K demontáži obou náprav stačí povolit pouze osm šroubových spojů!!!! Výkonný střídavý motor Velineon 3500 pohání přes stálý převod vybavený prokluzovou spojkou přední i zadní nápravu (4WD). O ovládání otáček se stará obousměrný regulátor Velineon VXL-3s. Podvozek je kompletně osazen kuličkovými ložisky. Přední i zadní náprava je vybevena planetovými diferenciáli s kovovým soukolím. O odpružení se stará čtveřice olejových tlumičů s vinutými pružinami. Pro dosažení co nejlepších jízdních vlastností je geometrie podvozku celkově nastavitelná pomocí spojovacích tyčí s pravo-levými závity. Pneumatiky mají speciální závodní "short course" vzorek, který je přesnou kopií originálních pneumatik.