Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Elektrokoloběžka Techlife X7S

Produkt již není v prodeji

Techlife X7S

3 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Dospělá, výkon 1000 W, maximální rychlost 25 km/h, dojezd 80 km, nosnost 120 kgTechlife X7S je elektrická koloběžka vybavená dvěma obrovskými motory o celkovém výkonu 2x 1000 W a dvojitým systémem tlumení vepředu a vzadu. Po úplném nabití ujedete až 80 km.

Podobné výrobky

Všechny podobné

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
43 990 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
25. 11. 202504. 12. 202514. 12. 202523. 12. 202541 000 Kč42 500 Kč44 000 Kč45 500 Kč47 000 Kč
Mohlo by vás zajímat

Informace o Techlife X7S

Popis

Techlife X7S je elektrická koloběžka vybavená dvěma obrovskými motory o celkovém výkonu 2x 1000 W a dvojitým systémem tlumení vepředu a vzadu. Po úplném nabití ujedete až 80 km. Za vysoký komfort během jízdy odpovídá řada programových zabezpečení, dva silné tlumiče a také 10palcová kola, která ideálně tlumí každou nerovnost na cestě. Maximální rychlost Techlife X7S je 25 km/h.

Parametry

Základní údaje

VýrobceTechlife
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieElektrokoloběžky
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Materiál

Materiál kol
guma
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Výkon a pohon

Dojezd
80 km
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Dojezd 80 km je pro elektrokoloběžky velmi dobrá hodnota, většinou se hodnoty pohybují mezi 21 a 60 km.

Počet kilometrů, které elektrokoloběžka na jedno nabití ujede.

21 km60 km
80  km
Kapacita baterie
22,4 Ah
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Kapacita baterie 22,4 Ah je pro elektrokoloběžky velmi dobrá hodnota, většinou se hodnoty pohybují mezi 7,5 a 18 Ah.

Množství elektrického náboje v ampérhodinách, které je akumulátor schopen při plném nabití pojmout.

7,5 Ah18 Ah
22,4  Ah
Maximální rychlost
25 km/h
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Maximální rychlost 25 km/h je pro elektrokoloběžky běžná hodnota, nejlepší hodnoty se pohybují nad 40 km/h.

Maximální rychlost, které lze s elektrokoloběžkou dosáhnout při využití motoru.

25 km/h40 km/h
25  km/h
Výkon
1000 W
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Pro začátečníky je ideální výkon do 350 W, náročnější a zkušenější jezdci ocení hodnoty nad 350 W.

Typ a určení

Určení koloběžky
dospělá
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Rozměry a hmotnost

Hmotnost
35 kg
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Hmotnost 35 kg je pro elektrokoloběžky horší hodnota, většinou se hodnoty pohybují mezi 12,5 a 34,5 kg.

34,5 kg12,5 kg
35  kg
Průměr předních kol
10"
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Velikost kola v palcích nebo v centimetrech.

Průměr zadních kol
10"
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Velikost kola v palcích nebo v centimetrech.

Odpružení a jízdní vlastnosti

Nosnost
120 kg
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Nosnost 120 kg je pro elektrokoloběžky velmi dobrá hodnota, většinou se hodnoty pohybují mezi 100 a 120 kg.

100 kg120 kg
120  kg

Ostatní parametry

Na Zboží od
11. dubna 2021
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 80%

Hodnocení: 80%
3 recenze
5
1x
4
1x
3
1x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatel8. srpna 2021
Hodnocení: 100%

Vykon, rychlost, odpruzeni

Krehke pouzdro klicku na sepnuti elektriky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel2. května 2021
Hodnocení: 60%

slušné odpružení kol větší dojezd osvětlení, přední i zadní, včetně blikajícího brzdového světla na dodaných silničních pneumatikách příjemná tichá jízda, nikdo nic neslyší, (bohužel ani případní chodci)

Neseřízené brzdy už z výroby, nebo nebyl proveden předprodejní servis, při brzdění se brzdový disk kroutil jak had, velká vůle v zadní destičce. Kdo umí, poradí si sám, kdo ne XXX Kč navíc v servisu, kde z toho nejspíš udělají téměř generálku brzd a za týden budete možná zase jezdit. Příliš utažené řízení, při zatlačení do okraje řídítek jsem odtlačil koloběžku, místo aby se otočilo řízení... bez komentáře...opravit sám, nebo zase do servisu XXX Kč navíc. Neskutečná vůle v uchycení tlumičů, jiný průměr osky tlumičů a rádoby pouzdra/ pouze "stočený kousek plechu" rarita k pohledání, za jízdy to silně klepe. Každý soustružník si poradí... XXX Kč navíc, za 4 osky a 8 ks pouzder. Vůbec není utěsněn prostor s elektronikou a baterií, pouze gumové těsnění pod nášlapovou deskou. NUTNĚ UTĚSNIT, JINAK ODEJDE NEJDRAŽŠÍ ČÁST KOLOBĚŽKY A TO NENÁVRATNĚ !!! Kdo umí... kdo ne, XXX Kč navíc. Protiskluzové pásky na desce.. jeden se přetrh hned při prvním oddělávání..., chtěl jsem vidět akumulátor a elektroniku. Byl jsem asi zbytečně zvědavý, jen jsem očekával, když je samolepící, že vydrží déle než jednou. Moje smůla. Přední blatník neplní svoji funkci a veškerou vodu, prach a bláto poctivě dopraví do neutěsněných otvorů...neskutečné ale bohužel, je to tak. Zadní blatník je na to úplně stejně, nejspíš to vyrábí někdo, kdo neví co vůbec dělá a proč. Display je "nečitelný" - není na něm nic vidět, možná v noci to bude lepší. Pokud si seřídím páčku pro jízdu do vyhovující polohy, nevidím na lesknoucím display vůbec nic, když budu chtít vidět na display, nepůjde ovládat jízdu... Klíč k uzamčení koloběžky je směšný/trapný, 35 kg vážící stroj odnese téměř každý a bez problémů, duplicitní údaj o stavu akumulátoru je i na display. Přední světla neosvětlí vozovku, pouze něco, jako poziční osvětlení koloběžky. Nutně dokoupit světlo co opravdu svítí na cestu, další XXX Kč navíc. Nelze manipulovat s výškou řídítek, přivítal bych tak 5cm výš ale bohužel. Možná koupit jiný profil řídítek, tím by se to mohlo zlepšit, což je zase cca1000,- navíc.

Chtěl jsem elektro... na krátké pojíždění po okolí, vyzkoušel jsem el. tříkolku - je vratká a tři kola vymetou každou díru, měl jsem GR25 - velká kola, slušná výbava, téměř jako skůtr ale neochotné do zatáček, na vlhké trávě se ani nerozjede... Nastupování jak na kolo, motorku, nevyhovuje mi. S Techlive X7s se doufám dostanu do míst, kam potřebuji a chci. Splňuje vyhlášku o provozu na veřejných komunikacích, dostanu se i mimo silnici, seskočím kdy budu potřebovat, což předchozí el. vozítka neumožňovala. Když to tak vidím na vlastní oči, je to neskutečně drahé, odfláknuté a vyžaduje to, Dodělat Doma a to dost hodně. Kdo to neumí, má smůlu. A ten kdo si myslí, že to "udělá 65 km/hod a to asi udělá", je sebevrah a nemá žádný pud sebezáchrany. Hned při prví jízdě jsem nedostal přednost od osobního auta,... proč taky, jel jsem jen na koloběžce. S řidičem jsme se na sebe dívali, vím kdo to byl. Jel jsem zvolna, šlo to ubrzdit ale v 65 km??? Ani omylem. Věřím a doufám, že až doladím co "výrobce zmastil" budu snad, možná, třeba i spokojený.

Nahlásit
Nahlásit recenzi