1000 mlTmel NoTubes Race - 1000 ml (červené víčko) Téměř 15 let vývoje stálo za novým tmelem NoTubes RACE. Jde o speciální, závodní verzi legendárního tmelu – NoTubes Sealant.
Informace o Stan's NoTubes Race Day Tire Sealant 1000 ml
Popis
Tmel NoTubes Race - 1000 ml (červené víčko) Téměř 15 let vývoje stálo za novým tmelem NoTubes RACE. Jde o speciální, závodní verzi legendárního tmelu – NoTubes Sealant. Podstatou nové patentované receptury je téměř dvojnásobné množství tmelících krystalů, doplněné o nové „XL“ tmelící krystaly. Nové složení umožňuje zalepit i mnohem větší defekty, než doposud. Kombinace velkých „XL“ a malých krystalů vytváří v místě defektu speciální mřížku, která nejen rychle zalepí defekt, ale také vyztuží jeho okolí. Tímto se tento tmel posouvá o novou úroveň výš. Tmel nedolévat přes ventilek! Množství a velikost tmelicích krystalů způsobuje okamžité zalepení stříkaček a menších lahviček. Krystaly v tmelu se usazují na povrchu, takže po otevření vypadá tmel hrudkovitě. Je třeba ho před použitím pořádně proklepat uzávěrem dolů, aby byly krystaly rovnoměrně rozmístěny. Stávající nabídka tmelů je také inovována. Nový latex s nízkou viskozitou lépe „zatáhne“ boky pláště a rychleji zalepí defekt. Všechny tmely jsou vyrobené z přírodních surovin a jsou nezávadné pro životní prostředí. Upozornění jedná se o Race tmel - pro závodní uřčení s tím se pojí klíčové body, nutných kompromisu Vzorec má nový těsnící krystal, který Stan vyvinul. Krystal je mnohem větší a plave na povrchu kapaliny. V závislosti na podmínkách a použité pneumatice je možné, že krystaly vydávají v pneumatice určitý hluk. To je nejvíce patrné při použití širokých pneumatik s tenkými bočnicemi (například lehké XC pneumatiky). Jak Drew zmiňuje ve videu, je velmi důležité protřepat lahvičkou, přičemž ji držte dnem vzhůru, těsně před nalitím do pneumatiky. To zajistí, že nové krystaly jsou „v pozastavení“. Zákazníci si musí být vědomi, že Race Sealant je produkt určený pro závodění. Těsnící výkon je nejdůležitější výhodou. Abychom dosáhli nejlepšího možného těsnění, musíme udělat několik kompromisů. Věci jako hluk, nutnost nalévat těsnicí prostředek do pneumatiky (místo vstřikování přes ventil) a to, že rychleji v