Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz (2018, brožovaná)

Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz (2018, brožovaná)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 176, rok vydání 2018, brožovanáCílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí.

Doporučené nabídky

Grada.cz

Autorizovaný prodejce

Hodnocení
100% (5)
  • Skladem
  • Doprava od 85 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 85 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
Nejlevnější
172 Kč
KNIHY DOBROVSKÝ
Hodnocení
98% (137 700)
  • Skladem
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
229 Kč
Amipa.cz
Hodnocení
98% (14 503)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Doprava zdarma
Skladem
Cena
229 Kč
Luxor.cz
Hodnocení
94% (89 521)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
Skladem
Cena
229 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Grada.cz

Autorizovaný prodejce

Hodnocení
100% (5)
  • Skladem
  • Doprava od 85 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 85 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
172 Kč
Amipa.cz
Hodnocení
98% (14 503)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Doprava zdarma
Skladem
Cena
229 Kč
Luxor.cz
Hodnocení
94% (89 521)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
Skladem
Cena
229 Kč
KNIHY DOBROVSKÝ
Hodnocení
98% (137 700)
  • Skladem
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
229 Kč
Palmknihy.cz
Hodnocení
40% (10)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
229 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Levnější než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
160 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-11 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
13. 11. 202523. 11. 202503. 12. 202512. 12. 2025150 Kč175 Kč200 Kč225 Kč240 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz (2018, brožovaná)

Popis

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
176
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
9788027105601
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
24. dubna 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Společenské a humanitní vědy Nakladatelství GRADA

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI