Autorizovaný prodejce
- Skladem
- Doprava zdarma
- Osobní odběr zdarma (celá ČR)
- Doprava zdarma
- Osobní odběr zdarma (celá ČR)

Autorizovaný prodejce
Autorizovaný prodejce















| Výrobce | Schwalbe Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Pláště na kola Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Produktové číslo | 11601100 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 30. listopadu 2018 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Průměr ráfku | 29" Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Šířka pláště | 2,25" Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 32x | ||
| 4 | 7x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 1x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nejlepší plášť na přední kolo. Perfektně sedí a vede směr.
Na přední kolo skvělý plášť. Velmi pěkně vede na asfaltu na polňačkách fyziku neošálite (jedině hřeby)
Používám společně s Raicing Ralph a velká spokojenost. Nízká hmotnost, dobře odvalují podhuštěné na asfaltu. Pro svižnou XC jízdu v lehčím terénu plus asfalt jsou skvělé.
kvalita, perfektní v terénu, tiché na silnici
Kvalita.Záběr za každého počasí.Rychlý plášť.
Kupuji si je už několik let a jsem naprosto spokojená
Super plášť dopředu, drží i na šikmé ploše - výrazně lépe než Ron, skoro stejně dobře jako Hutchinson Taipan s tím, že lepe jede.
Kvalitní plášť. Dobré jízdní vlastnosti.
Rychlý plášť, s dobrým gripem a skvělou váhou
Kupoval jsem dva, jeden vážil 631gr., druhý 658gr. oba ve verzi SnakeSkin. Tmel mi u nich vůbec neprosakoval jako u starších Racing Ralphu.
V rozměru 29x2.25 celkem užovka, příště bych volil určitě 2.35 kvůli objemu
SCHWALBE vyrábí ty nejlepší pláště na kolo a tento skvělý drapák je jenom dalším důkazem
Schwalbe mám vyzkoušené a jsou hodně dobré obecně. Racing Ray pro mě byla novinka a mile mě překvapil, jak je tichý a rychlý na silnici a zároveň skvěle vede zabírá v terénu.
Super grip i v mokrem terenu, solidni vydrz s novou smesi
Hur sly nasadit na 2,2mm ráfek
Velký objem, nízký tlak - skvěle pohlcuje nerovnosti.
Navzdory nízkému tlaku v zatáčkách drží, kam namířím, tam jede. Žádné obvyklé borcení boků, plavání či žvýkaní. Bezpečné, předvídatelné chování.
V terénu za sucha naprosto super, dobře jede i drží na silnici.
Jedinečná kombinace jízdních vlastností a schopnosti pohlcovat nerovnosti.
Abych nikoho zbytečně nezdržoval - dle výrobce se jedná o „agresívní XC zbraň“ - a já jsem mírumilovný turista, takže agresorům, závodníkům a válečníkům můj popis k ničemu nebude.
Pokud to někoho zajímá, RaRay pohledem turisty:
Konfigurace:
Vpředu Racing Ray 29*2,25 SnakeSkin, duše, ráfek 19 mm, změřená šířka při 2,0 barech 54 mm, vidlice vzduchový Suntour Raidon, vzadu Racing Ralph 29*2,25. Hmotnost motoru 60 kg, pohotovostní hmotnost soupravy 76 kg, CPU v režimu „Kochající se turista“.
Terén:
Nejraději poklidné lesní cesty, lehký terén za sucha - Singletrail Moravský kras. Bohůmžel cesta přes vesnici - koleje, panely, kanály.
Chování pláště
Silnice:
Na silnici RaRay a RaR prostě valí - navzdory figurám a nižšímu tlaku se odvalují lépe než takřka úplně hladké Schwalbe Marathon Supreme, o levnějších turistických pláštích ani nemluvě. V zatáčkách sedí skvěle - zase lépe než jakékoli hladké turistické, ani při vyšším tlaku okolo 2,2 baru se špunty nijak nežvýkají, nedrnčí, nevibrují. Radost z jízdy a hravost, které jinak skvělé Marathony nejsou schopny poskytnout, přitom skvělá ovladatelnost a bezpečnostní rezerva - nějaká díra v silnici (propadlý kanál, vystouplý panel) je ani při náklonu v zatáčce nerozhodí.
Terén:
V terénu je za sucha RaRay při minimálním povoleném tlaku 1,8 baru skvělý, při nepovolených 1,6 barech ještě skvělejší - stále krásně vede a drží směr, neplave a přitom skvěle pohlcuje nerovnosti a menší překážky - kořeny, štěrk. Kde nestačí plášť, plynule nastupuje vidlice - pocit z jízdy je fantastický, ovšem za tím fantastickým pocitem stojí nejen kvalita pláště, ale i zdlouhavé experimentování s tlaky soustavy přední kolo-vidlice. Vše doplňuje obdobně ušlechtilý RaR vzadu. Vše na úzkém 19 mm ráfku, což je na tento rozměr a tlak přinejlepším minimum, na ideálních 21 až 25 mm by se měl chovat ještě lépe.
Shrnutí shrnutí - Jedinečná kombinace jízdních vlastností, ovladatelnosti a schopnosti pohlcovat nerovnosti, žádný jiný plášť to tak dobře nezvládá.
Než se někdo rozhodne ke koupi - plášť je pouze jeden z komponentů, které rozhodují, jak se kolo chová, s mizernou vidlicí budou jízdní vlastnosti i s takto skvělými a drahými plášti pořád mizerné. Ano, jak jsem se sám přesvědčil .














