Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha Reklama: Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák [SK] (2018, pevná)

Reklama: Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák [SK] (2018, pevná)

2 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Slovenština, počet stran 400, rok vydání 2018, pevná / vázanáDruhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 335)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
399 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
399 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025370 Kč385 Kč400 Kč415 Kč430 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Reklama: Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák [SK] (2018, pevná)

Popis

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Parametry

VýrobceVeRBuM
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
slovenština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
400
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-87500-94-1
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
8. února 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 80%

Hodnocení: 80%
2 recenze
5
0x
4
2x
3
0x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatel23. srpna 2024
Hodnocení: 80%

Podrobně popsaná problematika reklamy v historicko teoretickém kontextu. Za mě moc dobrá studijní kniha.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI