Hodnocení: 20%
Dobrý den,
po asi 2 hodinách práce mi drtič Proteco 2800 vyhodil v domě pojistky a již se potom nerozběhl. Po zaslání na reklamaci mi bylo panem Jelínkem (servisní technik) odpovězeno, že drtič je absolutně v pořádku a že si mám opravit elektřinu v domě. Prostě chyba je u mě. Drtič mi poslali zpět. Zapnul jsem ho tedy u souseda a i jemu hned vyhodil drtič pojistky v celém domě. Následně se i drtič rozběhl, ale jen na chvíli. Bylo zjevné, že stroj není funkční tak jak má. Spíná, nespíná, atd.
Natočil jsem tedy video co drtič při zapnutí dělá a popsal jeho chybovost. Bylo odpovězeno, že jsem se neřídil návodem a neumím s ním pracovat. Tudíž nám reklamaci p. Jelínek neuznává. (pro info vlastním správcovskou společnost na komerční budovy a další 2 drtiče máme ve vybavení, takže za amatéra i se strojní průmyslovkou se určitě nepovažuji) Pouze mi to opraví jako placenou opravu. Při prosbě o nacenění opravy mi byla zaslána odhadovaní cena opravy pomalu ve stejné výši jako za nový drtič. Požádal jsem ho tedy o položkový rozpočet opravy - to už se mi neozval vůbec - uběhlo 4 měsíce od mé žádosti. Znovu jsem tedy požádal o vrácení drtiče.
Po této zkušenosti, kdy mě jako zákazníka má tato společnost úplně na háku dávám danou situaci našemu právnímu zástupci a nadále vše řešit soudní cestou. Prosím toto berte jako varování jak společnost Proteco-nářadí.cz a její servis přistupují k zákazníkovi. Tak ať se nespálíte jako naše společnost.
Kvůli přístupu společnosti Proteco-nářadí.cz, konkrétně jejich servisu určitě žádný nákup nedoporučuji!
