- Do týdne
- Doprava od 69 Kč
- Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
- Doprava od 69 Kč
- Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
















| Výrobce | Nakladatelství Rubínka Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Kategorie | Český jazyk Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Počet stran | 80 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Rok vydání | 2020 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Abeceda | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Produktové číslo | 978-80-907471-1-1 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 1. února 2019 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 2x | ||
| 4 | 0x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 1x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Čtení 1. ročník: velmi nevhodná konstrukce textů, malé mezery mezi mezi slovy, větami, ignorace odstavců, nepřehledné pro čtenáře v prvním období, velmi nevhodně volená slova pro hláskování, příšerné pohádky bez pohádkových motivů, nesystematické uspořádání, naprostá ignorace vývoje čtenářských dovedností. Psaní: písanky mají velmi nevhodný formát A4, takže prvňáci i druháci se potýkají s obrovskými problémy vzhledem k jejich fyzickým předpokladům, v písankách se objevují velmi nevhodně volená slova, která naprosto nekorespondují s krásou a přirozeností českého jazyka. Pracovní učebnice ČJ pro 2. ročník ZŠ = katastrofa! V počátcích výuky abecedy a abecedního řazení slov např. žáci pracují s osmi slovy od A a řadí slova až podle čtvrtého písmene - anděl, aktovka, akvárium, Anna, ananas, angrešt, akát, aktovka - metodicky naprosto nevhodné! Zatím marně hledám souvislost těchto materiálů s genetickou metodou výuky čtení..., protože tato metoda není jen o velkých písmenech, že...
Nenacházím jediný důvod pro doporučení těchto materiálů, které jsou metodicky velmi nekvalitní, nerespektují přirozený vývoj dítěte, ignorují rozvoj čtenářských dovedností, nejsou v souladu s hygienickými předpisy pro psaní vzhledem k velikosti formátu písanek a fyzickým možnostem žáků mladšího školního věku. Těžko se v nich vyhledávají výstupy žáků pro dané období vyplývající z RVP.




