- Týden a více
- Doprava zdarma
- Doprava zdarma



















| Výrobce | Pirelli Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Motopneu a motoduše Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Šířka pneu | 150 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Profilové číslo | 70 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech. | |
| Průměr disku | R18 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky. | |
| Bezdušové | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Plášť není oddělen od duše, ale vzduch drží mezi vnitřní vrstvou gumy a ráfkem. Lépe odolávají proražení a při náhlém úniku vzduchu jsou mnohem bezpečnější. Značí se TL (tubeless). | |
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| S duší | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Typ motopneu | sportovní/závodní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Umístění pneu | zadní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Přední a zadní pneumatika mají u motorek odlišnou konstrukci i vzorek na běhounu. | |
| Index nosnosti | 70 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální zatížení na jednu pneumatiku. | |
| Index rychlosti | V (240 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti). | |
| Na Zboží od | 27. ledna 2017 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 18x | ||
| 4 | 7x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 2x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Univerzální guma, která velmi dobře funguje na silnici i za nízkych teplot. V terénu za sucha a na stolině
Solidní nájezd, kolem 10tis km ale víc jak polovinu najel předchozí majitel mně by vydržela asi truchu min
Vůbec nefunguje v mokru, blátě
Universální guma na cemduro kdo se nechce omezovat na silnici předvede se i v suchem terénu ale na blato s ní vůbec nepočítejte
Prémiová pneu, kdo ví na co se používá bude velmi spokojený
skvělá přilnavost, tichá
rychle se ojedou
Na DDX zatím najeto cca 6,5 tis v kombinaci 85% asfalt a 15% terén. Mohu doporučit, drží skvěle a na vodě také super. Předpokládám celk. nájezd kolem 8,5 tis.
Na GS1250 najeto 8 tis. km po horších asfalt. silnicích + nezpevněné a písčité (Maroko, Mauritánie, Senegal, Gambie...) Při prvních cca 2 tis přední kolo hodně hlučné nad 110 km/h a už to chtělo do uší špunty. (na DDX žádný hluk od předního kola nebyl) Po 8 tis. by zvládly ještě další cca 2 tis. ALE hodně jsem je šetřil!!! (malá akcelerace a brždění s citem, abych dojel bez nutnosti přezutí)
Na DDX obuji znovu. Na GS1250 rozhodně NE!!!
Zcela "nefunkční" pro jízdu v blátě!!!
Skvělé pneu pokud kombinujete jízdu mimo asfalt. Doporučuji kromě velkých těžkých cest. endur.
S těmito gumami jsem Tenerku 700 koupil a s nájezdem 12 000 km jsem všechno bez jakýchkoli problémů přejel jak na silnici tak mimo. Samozřejmě gumy diskutujeme intenzivně s kamarády, já neměl důvod měnit. Tohle je moje třetí sada a furt dobrý. Měnil jsem ve 21 000 km v listopadu před Španělskem a opět tam vše zvládly výtečně na silnici i mimo silnice. A to i za deště, i když místy velmi kluzký mokrý tamní asfalt je velkou výzvou, hlavně při sjezdech serpentin.
U mě na Tenerce dobrý, na těžší motorce KTM 1290 Super Adventure to vypadá na nájezd pouhých 5 000 km.
Zůstanu u Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 a Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 R21 i do budoucna.
Za mě ideální pneu , kompromis mezi silnicí a terénem
Naprosto skvělá pneu pro Cendura jak na silnici tak v lehkém terénu. Poskytuje výnikající grip jak při akceleraci tak i při brzdění a stejně tak až do maximalního náklonu v zatáčkách. Rychle se zahřeje a dosahuje požadovaných vlastností. Dobře čitelné chování při jízdě na silnici a to jak za sucha tak u za mokra.
Konstrukcí dezenu se nepravidelně opotřebovávájí plochy špalků zejména u přední pneu, které po čase pohledově vypadají jako zuby na pile a za jízdy tak působí výrazně větší vybrace do řidítek než u nové a je nutné ji tak vyměnit dříve než dojde k jejímu uplnému opotřebení.
Vynikající pneu pro ty co mají rádi dobrodružné jízdy po silnicích 3tí třídy, pro ty co se rádi pustí i mimo silnici jako jsou šotoliny. Není to konfortní pneu pro polykače dálničních km, jelikož mnohem víc vibruje vlivem dezenu, tejně jako to není pneu pro motocrossové využití jelikož nemá žádné boční vedení v těžkém terénu, snadno se zalepí. Jinak je to naprosto univerzální pneu jakýmkoliv smerem na mapě se vydáte.
Drží na vodě i na suchu jako přibité!!! Kromě bláta a mokré trávy - ale to je s ohledem na specifikace pochopitelné.
Menší nájezd (což je logické - měkčí pneu je náchylnější na sjíždění) a sjíždění zadní pneu do placky - pomohlo by dvousměsové provedení.














