Hodnocení: 100%
Rychle se zahřeje a má grip.

| 5 | 15x | ||
| 4 | 2x | ||
| 3 | 1x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychle se zahřeje a má grip.
Cena
Pro normálního smrtelníka naprosto vyhovující
Super desing. Skvěle drží na vodě.
Drží stopu v náklonu (limit motorky=škrtání hlásičem pod drobným plynem) ; malé ustřelení v náklon drobný štěrk z naplaveniny se chytlo / nešel jsem k zemi; Přežil jsem i olej z Busu po dešti v zatáčce ( naštěstí jsem se rozjížděl z křižovatky = 30km/hod a plné ruce práce s "bruslením" )
Třetí sada
Na konci životnosti na vodě nejisté, ale čitelné. (možná to je klad :-) )
BMW RT 1200. Jízdy sólo někdy s plně naloženými kufry (Alpy), někdy ve 2.
Plním dusíkem = tlaky se nehnu = vždy nahuštěno správně!! Bez dusíku se neskutečně mění tlak. První sadu jsem plnil vzduchem a nebylo to ono. Buď mírně odskakovala, nebo se hrnula. Pokud jsem nejel jak důchodce 80 km/hod :-)
Bez dusíku ani ránu. Alpy 7°C máš přesný tlak. Sjedeš k moři, na asfaltu 50°C a máš bez zásahu stále přesný tlak. Dusík, jedině dusík... no mechanicky odfiltrovaný kyslík a jiné drobné molekuly je přesnější. Takže dusík :-)
Ještě jsme neobuli. Nemohu hodnotit