Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Nadnárodní společnosti v České republice - Alena Šafrtová Drášilová, Ladislav Blažek

Nadnárodní společnosti v České republice - Alena Šafrtová Drášilová, Ladislav Blažek

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 212, rok vydání 2013, brožovanáJsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 335)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
490 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
340 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+73 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025330 Kč375 Kč420 Kč465 Kč500 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Nadnárodní společnosti v České republice - Alena Šafrtová Drášilová, Ladislav Blažek

Popis

Jsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné. Působí v globálním měřítku, vymykají se kontrole trhů i států. Neslouží primárně obecnému blahu, nýbrž zisku svých vlastníků. Jsou produktem i zdrojem globalizace. Vzbuzují velké naděje a vyvolávají velké obavy. Jsou předmětem zvýšené pozornosti sociálních myslitelů. Jsou opěvovány liberálními ekonomy a zatracovány atiglobalizačními aktivisty. Široká veřejnost k nim má převážně ambivalentní vztah. Jde o nadnárodní společnosti – fenomén současného světa. Jaké vlastně ve skutečnosti jsou? Jak jsou organizovány a řízeny? Co přinášejí? Jak velký je jejich vliv? Tyto i další otázky si kladli autoři, když zkoumali roli nadnárodních společností v celosvětovém měřítku a v podmínkách České republiky, kde jejich vstup, datující se od počátku poslední dekády dvacátého století, přinesl zásadní ekonomické i celospolečenské efekty. Kniha je rozdělena do šesti kapitol: Vznik a vývoj nadnárodních společností, Vstup nadnárodních společností do českého prostředí, Formy uspořádání nadnárodních společností, Organizace a řízení nadnárodních společností, Kultura nadnárodních společností a Budování image nadnárodních společností. Kniha je určena všem zájemcům o tuto zajímavou problematiku, manažerům z praxe i studentům ekonomických oborů.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieHospodářství a technické vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
212
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-478-0
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
25. května 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI