- Skladem
- Doprava od 120 Kč
- Osobní odběr zdarma (1)
- Doprava od 120 Kč
- Osobní odběr zdarma (1)
















| Výrobce | Mitas Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Motopneu a motoduše Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Šířka pneu | 150 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Profilové číslo | 70 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech. | |
| Průměr disku | R17 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky. | |
| Bezdušové | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Plášť není oddělen od duše, ale vzduch drží mezi vnitřní vrstvou gumy a ráfkem. Lépe odolávají proražení a při náhlém úniku vzduchu jsou mnohem bezpečnější. Značí se TL (tubeless). | |
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| S duší | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Typ motopneu | silniční/cestovní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Umístění pneu | zadní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Přední a zadní pneumatika mají u motorek odlišnou konstrukci i vzorek na běhounu. | |
| Index nosnosti | 69 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální zatížení na jednu pneumatiku. | |
| Index rychlosti | V (240 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti). | |
| Na Zboží od | 10. dubna 2017 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 10x | ||
| 4 | 7x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rozumná cena
Vyhovuje použití, kdy většina jízd je na zpevněných površích
drží na "hadech"
drží v náklonech
Označení R, tedy radiální konstrukce, která je předepsána výrobcem motocyklu (některé mají B-tedy Biass, jiné bez označení-tedy diagonální)
chtěl jsem vyzkoušet něco jiného
není dvousměs
Provozuji na V-Strom DL1000. Po Michelinech Anakee 2 a 3 jsem chtěl zkusit jinou značku. Na Anakee 3 najeto cca. 8000 km, přední dokulata, ale na mostech, zadní placka. Tady se nájezd uvidí. Když to není dvousměsná pneumatika, pravděpodobně bude nájezd nižší. Zase byla nižší cena. Oproti zmíněným Michelinům lépe zvládá přejezdy opravy silnic (hady) v náklonu. Zatím jsem necítil klouznutí. Motorka dobře ovladatelná. Jízda zkoušena i za teplot lehce nad nulou na promrzlé silnici a nenašel jsem zápory. Taktéž teploty kolem 15°C jsou v pohodě. Jízda na mokru nezkoušena.
Kvalitní pneu za dobrou cenu
tiché
vzorek píše na silnice, mimo do terénu spíse ne
velmi dobře sedí v zatáčkách
uvidíme co vydrží
Mám pneu krátce, ale příští guma bude opět stejná
Na silnici velmi dobré, Za tu cenu bezkonkurenční. Vyrobeno ve Slovinsku. Co se dá dělat.
používám už několikátou sadu a když jsem s něčím spokojený, tak neměním.... dobrá výdrž, sedí i za mokra i za sucha a i polnacku dá.
Najeto zatím málo ,ale spokojenost.
Dobře sedí na silnici a vypadají pěkně na moto.
Dobrá cena, dobře drží
Dobre vlastnosti, sedí na cestak.
Guma po zahřátí dokonale drží na vozovce, má v poměru cena / výkon vyjímečnou životnost i při nešetrném zacházení. Zakoupeno už jako moje druhá sada a jsem opět maximálně spokojen.
Nenalezl jsem. Ve své cenové kategorii špička.














