- Do týdne
- Doprava 99 Kč
- Doprava 99 Kč


















| Výrobce | Michelin Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Celoroční osobní pneu Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Index nosnosti | 95 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index nosnosti (Li = Load Index) je bezrozměrné číslo, které odpovídá nominálnímu provoznímu zatížení pneumatiky v kg na jednu pneumatiku. | |
| Index rychlosti | W (270 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti). | |
| Valivý odpor | C Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Navýšení spotřeby o 0,22 l oproti třídě A. Faktor ovlivňující spotřebu paliva, a tím vzniklé emise oxidu uhličitého. Rozmezí této veličiny je A - G, přičemž tento rozdíl může znamenat snížení spotřeby paliva až o 7,5 %. | |
| Přilnavost na mokru | A Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Nejlepší třída. Jízdní vlastnosti pneumatiky na mokré vozovce v rozmezí A - G. Rozdíl mezi třídami A a G může znamenat až 30% zkrácení brzdné dráhy. | |
| Vnější hluk | 69 dB Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Dojezdová pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Pneumatika se zesílenou kostrou, vyšším tlakem a vyšší nosností určená pro velkou zátěž. Označuj se jako Reinforced (Reinf), Extra Load (XL), EXL, RFD nebo RF. | |
| Šířka pneu | 215 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Trojčíslí před lomítkem v milimetrech, které udává šířku běhounu při nominálním tlaku huštění a nominálním zatížení. | |
| Profilové číslo | 50 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech. | |
| Průměr disku | R17 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky. | |
| Produktové číslo | 490037 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Datum uvedení na trh | 23. dubna 2021 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 2x | ||
| 4 | 0x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
slusny kilometrovy probeh (55 tis. km a dezen se ojel z 6.2mm na 3.9-4.5 mm)
dobra trakce na snehu i ledu
naprosto bezproblemova i v letnich tricitkach
dezen novych pneu jen 5.9-6.2 mm; s odstupem casu se ale prestanou sjizdet - bohuzel spis ve fazi pod 5mm, kdy jejich pouziti v hlubsim/cerstvem snehu je spis hranicni (akceptovatelne) - jako nove na snehu uplne bez problemu
smerove vedeni na snehu v zatackach je spis prumerne a dobrym zimnim pneu se nevyrovna
zatím jedna z nejlepších pneu jakou jsem kdy zkoušel (vždy jsem kupoval podle umístění v posledních testech), super drží stopu, ukazkově brzdí, odvaluje se lehce, velmi tichá atd. Pokud si podrží dlouho tyto vlastnosti a to i v zimě budu nadšený a budu moci s klidnym svědomím prodat svou stávající zimní sadu. Podotýkám že na hory jezdím v zimě jen z leknutí.
Je překvapivě velmi pružná v bocích, což nemusí každému vyhovovat, ale muj vuz nemá zrovna nejlepe řešenou zadní nápravu, takže zvýšené pružení je u mě plusová vlastnost. Jen jsem neměl nejistější pocit než jsem si je vyzkoušel v praxi. Průjezd zatáčkou i ve vyšších rychlostech na různém povrchu zvládají ukázkově.
Ale tato vlastnost nemusí holt každému vyhovovat.
Zatím jsem nadšený, když se naplní očekávání, nemusím řešit nejbližší 4 roky přezouvání. Jestli je koupím opakovaně uvídím po letech a kam se ubere cena.














