- Skladem
- Doprava 149 Kč
- Doprava 149 Kč



















| Výrobce | Michelin Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Motopneu a motoduše Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Šířka pneu | 150 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Profilové číslo | 70 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech. | |
| Průměr disku | R18 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky. | |
| Bezdušové | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Plášť není oddělen od duše, ale vzduch drží mezi vnitřní vrstvou gumy a ráfkem. Lépe odolávají proražení a při náhlém úniku vzduchu jsou mnohem bezpečnější. Značí se TL (tubeless). | |
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| S duší | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Duši pneumatiky lze měnit nezávisle na plášti podobně jako na jízdním kole. Při defektu se však vyfoukne téměř okamžitě. | |
| Typ motopneu | terénní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Umístění pneu | zadní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Přední a zadní pneumatika mají u motorek odlišnou konstrukci i vzorek na běhounu. | |
| Index nosnosti | 70 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální zatížení na jednu pneumatiku. | |
| Index rychlosti | R (170 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti). | |
| Produktové číslo | 348562 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 3. ledna 2018 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 6x | ||
| 4 | 1x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Spokojenost Ktm 790r
Skvěle funguje v terénu a současně dobře drží na asfaltu.
Má kratší kilometrický nájezd.
Podle mě je to to nejlepší, co lze na cestovní enduro koupit, pokud člověk chce jezdit opravdu v terénu a současně se chce dobře svézt i na asfaltu.
Nízký nájezd je prostě daň za směs, která opravdu drží a funguje.
(Samozřejmě na cestu do Rumunska "po ose" to není.)
Zatím nevyužito














