Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Mediální právo (2. vydání) - Aleš Rozehnal

Mediální právo (2. vydání) - Aleš Rozehnal

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 464, rok vydání 2015Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z pohledu mediální vědy, politologie a sociologie.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 479)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
490 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
490 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
13. 11. 202523. 11. 202503. 12. 202512. 12. 2025460 Kč475 Kč490 Kč505 Kč520 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Mediální právo (2. vydání) - Aleš Rozehnal

Popis

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z pohledu mediální vědy, politologie a sociologie. Pozornost je věnována i teoretickým otázkám vymezení médií a jejich funkcím a systémovému zařazení institutů mediálního práva. Poprvé je v české odborné literatuře komplexně rozebrán fenomén internetových médií, a to zejména zpravodajských serverů, vysílání po internetu, resp. nelineární vysílání audiovizuálního obsahu prostřednictvím internetu. Vedle rozboru právní regulace a jejímu ovlivnění evropskou legislativou, je do textu zakomponována i současná domácí i zahraniční judikatura. V knize jsou vymezeny základní instituty mediálního práva s tím, že je zkoumán jejich vliv na další stránky společenského života. Kniha se věnuje historii mediálního práva a médií vůbec na území českých zemí. Klíčovou částí publikace je otázka institucionální a obsahové regulace médií s důrazem na zajištění svobody slova v médiích. Pozornost je věnována všem aspektům mediálního trhu, analyzuje tisková média, rozhlasové a televizní vysílání, internetová média, komerční komunikaci a reklamu zejména. Mezi další témata patří ochrana soukromí a dalších osobnostních práv, vše z pohledu legislativy, doktríny a judikatury. Jádro publikace spočívá v rozboru právních norem týkajících se elektronických médii (vysílacích i digitálních) s tím, že vymezuje jejich specifika a stanoví rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromými elektronickými médii.

Parametry

VýrobceAleš Čeněk
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieZákony, předpisy a normy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
464
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
23. května 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Zákony, předpisy a normy Aleš Čeněk

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI