Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Jazyková dynamika současné publicistiky - Bohumila Junková

Jazyková dynamika současné publicistiky - Bohumila Junková

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 40, rok vydání 2010, pevná / vázanáV jazyku psané české publicistiky došlo v posledních dvaceti letech k významnému vývoji, který je reakcí na politické, ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací, jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů, zaujmout čtenáře a zvýšit prodej novin.

Doporučené nabídky

MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (249 770)
  • Do 3 dnů
  • Doprava od 158 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
  • Doprava od 158 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
Do 3 dnů
Cena
Nejlevnější
279 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (249 770)
  • Do 3 dnů
  • Doprava od 158 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
  • Doprava od 158 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
Do 3 dnů
Cena
279 Kč
Enbook.cz
Hodnocení
55% (56)
  • Do týdne
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
Do týdne
Cena
280 Kč
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Do týdne
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Do týdne
Cena
289 Kč
Libristo.cz
Hodnocení
69% (35)
  • Do týdne
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Do týdne
Cena
289 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
268 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+11 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025260 Kč270 Kč280 Kč290 Kč300 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Jazyková dynamika současné publicistiky - Bohumila Junková

Popis

V jazyku psané české publicistiky došlo v posledních dvaceti letech k významnému vývoji, který je reakcí na politické, ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací, jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů, zaujmout čtenáře a zvýšit prodej novin. Jazykový materiál byl excerpován v letech 1990 – 2009 z českých deníků Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny, z dnes již zaniklého Svobodného slova a také z Blesku a Aha. Cílem této monografie bylo nejen shromážděný materiál utřídit, nýbrž i naznačit možnosti zpracování souboru jazykových inovací sledovaných v průběhu delšího období.

Parametry

VýrobceNakladatelství Arsci
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
40
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2010
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
17. dubna 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI