- Skladem
- Doprava od 149 Kč
- Osobní odběr 80 Kč (1)
- Doprava od 149 Kč
- Osobní odběr 80 Kč (1)


















| Výrobce | Imperial Tyres Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Zimní osobní pneu Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Index rychlosti | T (190 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální rychlost, pro jakou je pneumatika stavěna. Pokud by byla překročena, přestane pneu být bezpečná. Indexy rychlosti se značí velkými písmeny. Nachází se na konci názvu pneumatiky za indexem nosnosti. | |
| Index nosnosti | 88 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Vyjadřuje maximální zatížení na jednu pneumatiku. Jde o bezrozměrné číslo, které najdete na předposlední pozici ve značení pneu. Minimální hodnota pro dané vozidlo je uvedena v technickém průkazu. Například pneumatika s indexem nosnosti 80 unese 450 kg. | |
| Přilnavost na mokru | A Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Vyjadřuje schopnost pneumatiky brzdit na mokrém povrchu. Hodnotí se na škále od A do G, kdy G znamená nejdelší brzdnou dráhu. Rozdíl mezi jednotlivými třídami je u osobních automobilů okolo 3-4 m. | |
| Vnější hluk | 71 dB Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Šířka pneu | 185 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Označuje šířku pneumatiky při předepsaném tlaku a zatížení vozidla. Hodnota se uvádí v milimetrech a ve značení pneumatiky se nachází před lomítkem. | |
| Profilové číslo | 65 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Jde o procentuální poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice. Platí tedy, že čím nižší číslo, tím tenčí pneumatika je. Ve značení pneu se uvádí za lomítkem. U profilového čísla 55 pneumatiky o šířce 205 mm je tedy výška profilu 112,75 mm. | |
| Průměr disku | R15 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Označuje průměr disku (ráfku) v palcích. 1 palec se rovná asi 25,4 mm. V názvu pneumatiky se vyskytuje s písmenem R (např. R17). To znamená radiální konstrukci pneu, jiná se ale dnes prakticky nepoužívá. | |
| Datum uvedení na trh | 28. června 2016 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 0x | ||
| 4 | 0x | ||
| 3 | 2x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 1x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Evidentně klasicky čínská tvrdší směs, na suchu ještě šly a v létě to na zimáky nebyla žvýkačka.
Jak jsem uvedl, klasicky tvrdší čínská směs, takže jakmile vlhko, mokro, no sníh už raději nezmiňuji, chovaly se skoro jak letní, jen s drsnějším vzorkem a bylo nutno s tím počítat.
Normálně by mě ani nenapadlo takové pneu pořídit, ale kupoval jsem je jako nejlevnější na dojetí starého vozu otloukánka a dříče na cesty do práce, po městě a kolem města po polňačkách těsně před STK s tím, že za 2 roky půjde vůz už ne na STK, ale do šrotu. Na suchu v zimě a zvláště od jara do podzimu ještě v pohodě, ale za vlhka, mokra už bylo nutno mít se na pozoru i v létě a v zimě zvláště, o sněhu a zimních podmínkách se raději nezmiňuji, to jezdit jak důchodce. Jediná výhoda byla, že když začaly klouzat, tento jev se začal projevovat plynulým nástupem a byl čas zvolnit nebo začít klouzání korigovat, pneu se neutrhly náhle a nečekaně náhlou ztrátou adheze.
Špatně se nazouvá.Jízdní vlastnosti nemohu posoudit,protože nebyl skoro žádný sníh.














