- Skladem
- Doprava od 99 Kč
- Osobní odběr zdarma (1)
- Doprava od 99 Kč
- Osobní odběr zdarma (1)
















| Výrobce | Heyner Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Hevery Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Nosnost | 1,5 t Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální hmotnost vozidla, které lze zvednout. | |
| Typ heveru | nůžkový Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Představují nejběžnější volbu pro běžné řidiče, protože jsou jednoduché, levné a často součástí výbavy vozidla. Jsou skladné a spolehlivé pro výměnu kola, i když vyžadují určitou fyzickou sílu při obsluze. Mohou se lišit pohonem, způsobem použití i určením pro daný typ vozidla. | |
| Typ mechanismu | mechanický Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Určuje, zda je k funkci heveru třeba jen fyzická síla, nebo je nějak poháněný. | |
| Určení heveru | na auto Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 18. listopadu 2020 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 13x | ||
| 4 | 2x | ||
| 3 | 1x | ||
| 2 | 1x | ||
| 1 | 1x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Kvalita zpracování
Alternativně lze použít kliku/ráčnu
Nevyzkoušený, ale odpovídá tomu co jsme chtěli.
Spokojeni, praktická taška, profi.
Snadna obsluha a hlavne guma nahoře která nepoškodí podvozek. A dá se ovládat ráčnou i klikou
Perfektni, uloženy v pouzdře. Jenom chválím
Zvedák má velmi pěkné zpracování, kličku, ráčnu a šestihran 17mm za který se dá na minimální otáčky ovládat akuvrtačkou. Součástí je parádní brašna se zipem.
Problém nastává, když zvedák používáte a neleží jenom v autě pro případ náhodného defektu.
Zvedák s nosností 1,5 t se může použít pro vozy s hmotností až 2,1 t. Nosnost totiž neznamená hmotnost vozu. Je to správně a zkuste přemýšlet, proč to tak je.
Používal jsem na 2 vozy malé kategorie s pohotovostní hmotností 800 kg a 1100 kg v garáži v čistém prostředí, na přezouvání letní – zimní a k drobným opravám. Po 7. použití ke zvednutí celého vozu začal jít zvedák trošku ztuha, ale stále přiměřeně. Zjistil jsem ve větší části délky šroubu asi z poloviny opotřebovaný závit. Závit jsem vyčistil kartáčkem, ale byl čistý i předtím. Dále se při dalším zvedání na několika místech odlouply části závitu.
Od koupě, v průběhu používání, změnil německý výrobce specifika zatížení zvedáku následovně: Například u tohoto 1,5 t zvedáku (pro vozy do 2,1 t) bylo po staru u 150 mm zdvihu zatížení 50%, tedy 750 kg, nově 200 kg. U 170 mm zdvihu bylo 750 kg, nyní je 400 kg. U 230 mm zdvihu je povolené zatížení po staru 1,5 t, nově 1 t. Zvedák jsem nepřetížil. Obě tabulky zatížení jsou k dohledání na internetu.
Výrobce si je zjevně dobře vědom průšvihu v kvalitě šroubu zvedáku, který je jeho slabou stránkou.
Pokud budete používat na jednom voze, při 4. přezouvání výrobní vadu stále ještě v dvouleté záruce nezjistíte.
Zvedák jsem reklamoval u prodejce, který po detailním popisu závady celou záležitost vyřešil k mé spokojenosti.
Pokud bych měl zvedák kupovat do auta na příležitostné použití, určitě jej koupím znovu. Na běžné používání se nehodí. Smutné zjištění, když se jedná o zvedák PREMIUM.
Dát víc hvězd za špatný klíčový díl na zvedáku by nebylo fér.
Dobrá stabilita a pevnost konstrukce







