Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha Hegarty on Advertising - John Hegarty (EN)

Hegarty on Advertising - John Hegarty (EN)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom and insight from the man behind hugely effective and influential campaigns for brands such as Levi Strauss, Audi, and Unilever. The book is both…

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
509 Kč
Libristo.cz
Hodnocení
69% (35)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
509 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
352 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+7 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
12. 11. 202522. 11. 202502. 12. 202511. 12. 2025330 Kč480 Kč630 Kč810 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Hegarty on Advertising - John Hegarty (EN)

Popis

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom and insight from the man behind hugely effective and influential campaigns for brands such as Levi Strauss, Audi, and Unilever. The book is both an advertising credo and a brilliantly entertaining memoir, divided into two parts. The first offers John Hegarty’s personal insights and advice on the advertising business: Ideas, Brands, The Agency, Briefs, Pitching, Storytelling, and Technology. In the second, Hegarty talks about his own career and experiences, from his early days working with Charles Saatchi to the founding of Bartle Bogle Hegarty (BBH) in 1982 and its rise to global renown with offices in London, New York, Singapore, Shanghai, Mumbai, and Sao Paulo. This essential addition to any advertising executive’s shelf is now fully revised and ready to inspire a new generation of marketers.

Parametry

VýrobceThames & Hudson
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
30. srpna 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Cizojazyčné knihy Thames & Hudson

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI