Hodnocení: 100%
Zatím zkoušíme,ale líbí se nám

| 5 | 6x | ||
| 4 | 4x | ||
| 3 | 2x | ||
| 2 | 3x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zatím zkoušíme,ale líbí se nám
Jednoduché ovládání. výdrž baterie, výrobek máme za tím měsíc.
za tím nic
Pro nízkou hmotnost, jednoduchá maniputace, skladatelnost a malé rozměry po složení. Možnost řepravy v kufru i malého vozu.
Zhoršené jízdní vlastnosti v nezpevněném teránu, trávník, šotolina a pod. Problematické překonávání i menších nerovností, prahy dveří, nájezd na chodník.
Silnější motor na tyto překážky,
Funguje pojezd.
Ukazatel nabití baterie neukazuje stav nabití nebo vybití.
Nefunguje polohování opěradla.
Používat lze ale budu reklamovat nefungující fce.
ochota pracovnice při řešení rozložení, složení vozíku
Jiný nebyl na skladě
Používaný děně
při nastavení nižší rychlosti, problém, motor nemá sílu vyjet šikmou plochu
Lehký, skládací, vejde se do kufru většiny aut.
. Vhodný k jízdě po rovině, ve dne např. po nákupních střediscích, asfalt.cestách a po rovině ve městě.
Do zatáček velmi zpomalí. Zrovna tak i do mírného kopce. Problém v tom, že náhradní díly jsou téměř nedostupné. Když tak po dlouhé době.
. Vhodný k jízdě po rovině, ve dne např. po nákupních střediscích, asfalt.cestách a po rovině ve městě.
Jezdí, ale do kopce se mu nechce.
Špatně se řídí. Není seřízení.
Žádám seřízení v rámci záruky co nejdříve.
pěkný vzhled, pohodlný, lehký, automaticky se složí a rozloží, dálkové ovládání je velice dobré ale mohlo by být citlivější na ovládání. Vozík používáme každý den. ujedeme zhruba 8 km a baterie je prakticky na nule. Uváděných 13 st. rovně vyjede. Je problém v zatáčení.
nedostatky vidím, slabá baterie, vozík neujede ( zdaleka ) uváděný počet km. Do zatáčky proti kopci má problém zatočit. Musí se přitlačit. Má dlouhou dobržďovací dráhu. Na zpátečku proti mírnému kopci necouvne. Slabé motory, nebo špatně nastavená elektronika.
je potřeba získat praxi v ovládání a problematickému terénu i když zpevněnému se vyhýbat.
Jinak asi dobrý, někde ke Kolínu, kde je rovina, tak bude dostačující. V kopcovité oblasti je trochu slabší a baterie ztrácí výkon.