Osvědčený a spolehlivý středový motor, který lze doplnit o akcelerační páčku. Motor se instaluje místo středového složení kola. V motoru je integrovaná řídící jednotka a snímač šlapání (PAS sensor). Z motoru jsou vyvedeny kabely s konektory pro připojení snímače rychlosti (na zadním kole), baterie, displeje, brzdových pák a případně akcelerátoru.
Osvědčený a spolehlivý středový motor, který lze doplnit o akcelerační páčku. Motor se instaluje místo středového složení kola. V motoru je integrovaná řídící jednotka a snímač šlapání (PAS sensor). Z motoru jsou vyvedeny kabely s konektory pro připojení snímače rychlosti (na zadním kole), baterie, displeje, brzdových pák a případně akcelerátoru. Motor je osazen převodníkem o velikost 44 zubů. Na přání je možné bez příplatku nainstalovat převodník o velikosti 46 nebo 48 zubů (uveďte to, prosím, do poznámky při závěrečné kontrole objednávky). Baterie je vyrobena z velmi kvalitních Li-Ion (lithium-iontových) články od výrobce Samsung. Hmotnost baterie je pouze 2,8 kg. Výstupní napětí baterie je 36V a maximální vybíjecí proud 15A (nárazově až 18Ah). Nabízíme volbu kapacity baterie až do 522Wh (14,5 Ah) pro dojezd až 130 km. Doporučujeme umístění baterie na hlavní rámovou trubku kola (variantně též na nosič kola). Řídící jednotka je součástí elektromotoru. Multifunkční displej s odděleným ovladačem. Jeho prostřednictvím lze měnit režim asistence v rozsahu 0 – 2/9, přičemž počet režimů lze individuálně nastavit (rozsah regulovaného výkonu je pro různý počet režimů asistence stejný). Displej nabízí funkci asistenta chůze a možnost podsvícení. Vedle toho nabízí také funkce cyklopočítače s ukazatelem okamžité rychlosti, ujeté vzdálenosti (výlet / celkové) a hodin. Displej se propojí s motorem prostřednictvím EB-BUS kabelu. Brzdové páky se sensory brzdění jsou součástí balení. S motorem se propojují prostřednictvím EB-BUS kabelu. Pokud je kolo vybaveno hydraulickými brzda, nejsou brzdové páky použity.