Hodnocení: 20%
Pěkný design
Nekvalita
Troubu jsme koupili v květnu 2019 za 9.490 Kč. První věc, kterou jsme při koupi neodhalili, byla skutečnost, že "parní funkce PlusSteam" spočívá v tom, že do prohloubeného dna trouby nalijete vodu a pečete na spodní ohřev + horký vzduch - vtipné. Je to totéž jako když si maminky dávaly do trouby kastrolek s vodou, s tím rozdílem, že za tento "kastrolek" připlatíte téměř 3.000 Kč.To, že trouba od začátku pekla nerovnoměrně, jsme řešili stejně jako v naší staré troubě za poloviční cenu - otáčeli v průběhu pečení.
Když nám však čtyři měsíce po záruční době přestal hřát spodní ohřev, rozhodli jsme se kontaktovat Zákaznické centrum Electrolux. Po té, co jsme sdělili svůj problém, nám bylo oznámeno, že nás bude kontaktovat pozáruční oddělení. Po pár hodinách nám pracovnice zmíněného oddělení zavolala a sdělila, že si můžeme troubu nechat opravit za paušální cenu 3.500 Kč. Ó, jaká výhoda! Nová topná spirála stojí 934 Kč. Když jsme nesouhlasili, paní nám nabídla, že nás bude kontaktovat servisní středisko a sdělí nám cenu opravy. Po dvou dnech nás servis skutečně kontaktoval a nabídl cenu opravy 2.500 Kč. Objednali jsme tedy novou topnou spirálu, vyměnili si ji sami a pekli další dva roky. Pak nám odešel ventilátor horkého vzduchu. Cena opravy převyšuje časovou cenu trouby. To, že se „ošouchala“ ovládací kolečka je detail. Skutečnost, že trouba vydržela jen 4 roky je zarážející. Naše předcházející levné trouby tuzemské výroby vydržely jednou tolik. Tím náš zájem o značku Electrolux skončil.
