Bezdušové, index rychlosti W (270 km/h), index nosnosti 73 Li, šířka pneu 180 mm, profilové číslo 55Pneumatika GP Racer D211, jejímž základem je závodní pneumatika Dunlop D211 GP, která stabilně vyhrávala na všech úrovních světového motocyklového sportu již od svého uvedení na trh, přináší běžnému spotřebiteli technologie vyvinuté na základě skutečných závodních zkušeností. Mezi tyto technologie patří více směsí v běhounu.
Informace o Dunlop SX GP Racer D211 E 180/55 R17 73 W TL zadní
Popis
Pneumatika GP Racer D211, jejímž základem je závodní pneumatika Dunlop D211 GP, která stabilně vyhrávala na všech úrovních světového motocyklového sportu již od svého uvedení na trh, přináší běžnému spotřebiteli technologie vyvinuté na základě skutečných závodních zkušeností. Mezi tyto technologie patří více směsí v běhounu.
Multi-Tread, která zajišťuje vynikající přilnavost, vysokou stabilitu a přesnou zpětnou vazbu; konstrukce bezešvého pásu Join tLess Belt (JLB), pro pohodlí a stabilitu při vysokých rychlostech, a revoluční systém NTEC, který umožňuje úpravu tlaku hustění a je určen pro uspokojení většiny příznivců náročných závodních tratí stejně jako pravých sportovních jezdců - všechny tyto technologie společně dávají pneumatice GP Racer D211 schopnost převést impozantní výkon na závodních tratí, obratnost a spolehlivost na silnicích.
Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti).
Ostatní parametry
Na Zboží od
18. ledna 2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rozměry
Šířka pneu
180 mm
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Profilové číslo
55
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech.
Průměr disku
R17
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky.
Konstrukce
Bezdušové
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Plášť není oddělen od duše, ale vzduch drží mezi vnitřní vrstvou gumy a ráfkem. Lépe odolávají proražení a při náhlém úniku vzduchu jsou mnohem bezpečnější. Značí se TL (tubeless).
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.